Ligt eraan wanneer precies je eisprong is geweest, dat kunnen wij ook niet zeggen helaas en als je het om de dag doet zit je gewoon altijd goed, dan hoef je daarover niet te twijfelen
24ste in de middag ( 14:00) 25ste in de nacht (1 uur) vruchtbaar 26ste eisprong gevoeld om 12:00( niet geklust) 27ste geklust ( middag). Zit de kans erin ??
Ja dan heb gewoon 20% kans op een zwangerschap zoals iedereen die in de vruchtbare dagen seks gehad heeft! Succes met afwachten
Dank je wel, voor je reactie, ik heb ook een miskraam en een bbz gehad helaas juni en augustus en toen pauze gehad en nu weer bezig pfff vermoeiend
Ik snap dat je onzeker bent! Dat zijn we allemaal rondom eisprong/NOD. Maar om 2 topics te openen en in verschillende andere topics dezelfde vraag te stellen,terwijl je al antwoorden hebt gekregen is misschien een beetje overdreven. Maak je niet zo druk! Je hebt gedaan wat je kon, en je ei is geweest.. Nu wachten tot je nod!
In wat je schrijft zit misschien wat in maar t is na een aantal tegenslagen wel ff anders als dat je in ronde 1 zit.. Niet te vergelijken! Dus misschien kun je iets genuanceerder reageren? @ ts ja vandaag nog klussen! En dan is t idd erg spannend. Duim voor je!
Ik bedoel het absoluut niet rot! Sorry als het zo over kwam. Was niet mijn bedoeling. En ik wil mijn situatie absoluut niet op jou projecteren of andersom! Ik zag alleen overal topics opduiken met jou naam eronder en dezelfde vraag als in een ander topic waar je al antwoord op had gehad. Verder was het goed bedoeld.