hai wat was de hartslag van jullie baby e 12 weken en wat is het geworden als je het al weet,ze zeggen hoog is meisje en laag een jongen bij mij was het 160 gister! ben benieuwd! groetjes
Dat schijnt echt een bakerpraatje te zijn hoor.... Bij mijn zoontje kan ik het me niet meer herinneren. Bij mijn dochter was de hartslag steeds vrij hoog en ze was dus inderdaad een meisje. Maar ja, 50/50 zeg ik dan altijd maar. Het schijnt echt niet veel te zeggen. Gewoon even geduld tot de 20-weken echo!
Bij ons was het 160 bpm, en later in de zwangerschap bleef de hartslag hoog. Ook is het een heel druk babietje... En we krijgen een meisje! Liefs Monique
Tellen ze dat dan? Heb vorige week het hartje voor het eerst gehoord. Maar hebben niet geteld hoe snel het ging. Is dat gek?
@suzie83: dat tellen ze niet, maar kunnen ze vaak wel aflezen van de doptone. Hier was de hartslag met 12 weken 180! Best hoog als ik dat zo lees. Weet nog niet wat het wordt. Mijn zoontje lag zo rond de 160 geloof ik.
Bij mijn zoontje 160 en bij mijn dochter-op-komst 180. Ik verbaasde me al over de hogere hartslag maar was evengoed weer in de veronderstelling dat ik weer een jongetje zou krijgen. Hier klopte het bakerpraatje dus.
ja dan zal ze er toch wel naar gekeken hebben. Toen mijn vriend zei ´o, dat gaat snel´. Zei zij dat het ongeveer 160 slagen per minuut heeft. Dacht dat dat een algemene opmerking was. Maar misschien stond het idd wel op de doptone. Maar hier zie ik dat als de hartslag rond de 160 is het meestal om een jongetje gaat? Ik heb zelf sterk het gevoel dat het en meisje is. We zullen over 5,5 week zien wie er gelijk heeft
@Suze83: ik had echt héél sterk gevoel dat het een meid hier zou worden. was nog nooit zo zeker geweest over iets naar mijn mening. maar het is toch een jongen hehe succes nog even wachten en jullie weten het ook
@suzie83: vorige zwangerschap was ik er ook van overtuigd dat het een meisje was, maar het was toch echt een jongen.
We zullen het over een paar weken zien . En idd, dat gevoel zegt natuurlijk niets, bazeer het ook op niets, hetis gewoon een gevoel. Maar dat komt wrs ook omdat 2 vriendinnen net bevallen zijn, allebei van een meisje. Ben benieuwd!
Met 12 weken zegd dat nog helemaal niets. Volgens de boeken telt dat alleen aan het eind van je zwangerschap en dan nog hangt het er vanaf of de kleine slaapt of wakker is. Met 13 weken hier 160 slagen en het wordt een meid. Vriendin van mij krijgt ook een meid en die zat op 156 slagen per minuut.
Ik heb vandaag een echo gehad en omdat ik me dit topic herinnerde heb ik het gevraagd, en het was 155 slagen per minuut, maar ik weet uiteraard nog niet wat het wordt