Wie weet dat jij op dit forum zit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempjuh23, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriend weet het. Maar ik vraag me af of hij slim genoeg is om uit te vinden wat mijn nickname is hahaha. Ik vind het fijn om iets van mezelf te hebben. Ik vind het niet nodig dat hij meeleest.

Verder weten vriendinnen en moeder enzo wel dat ik op een forum schrijf maar niet welk forum en ze kennen mijn nick niet. Dus lekker anoniem!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mijn man en vriendinnen ;)

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bij mij mijn vriend en een paar vriendinnen.

Maar, ik zie geregeld mensen voorbij komen die ik ken. Wel grappig. Ik zag 3 oude klasgenootjes voorbij komen, een collega en zelfs mijn tante :confused: (ze is nog jong (33) en zit in de MMM, ze heeft alleen niet door dat ik het ben).

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Mijn man (die het heel grappig vindt om zo af en toe heel hard te roepen dat ik op zwangerschapspagina "zit" en wat ik daar nu toch nog doe.. ik ben toch niet zwanger.. )

Mijn buurvrouw! (die heb ik via het forum leren kennen)

En verder volgens mij geen bekenden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt naar op zoek ben.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sommige zeggen annoniem te zijn maar hebben genoeg gegevens in hun profiel of onderschrift staan ;)
    Net als sommige namen van de kinderen...
    Veel zijn minder annoniem dan ze denken, denk ik.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier weet alleen mijn partner dat ik op het forum zit, voor de rest wil ik nog lekker anoniem blijven.

7. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik maak er geen geheim van en veel mensen weten dat ik hier actief ben. Geheimen zal ik hier dan ook niet opschrijven (niet dat ik die heb :))

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Mijn vriend, de oudere kinderen, mijn buurvrouw (ze zit hier zelf ook he Jo :p ) en mijn broer

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Veel mensen, maak er geen geheim van :)

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn gezin en onze beste vriend.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn vriend weet het, en sommigen weten wel dat ik op een forum schrijf maar niet welke.

en ik hou er wel een beetje rekening mee dat mijn schoonmoeder meeleest, ze is superhandig met de computer en helemaal vol van het feit dat ze oma wordt. ;)

12. bouchere

bouchere Niet meer actief

alleen mijn man weet het.

groetjes
    diana

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn man eet het en ik heb het tegen mijn vriendinnen wel eens over dit forum. Maar de naam weten ze denk ik niet.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    :)

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    me vriend moeder zus en een paar collega's...heb het er wel een sover en dan zeg ik zo van dat zwangerschaps forum.....

16. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn man en mijn schoonzus weten het. Verder vind ik het ook niet nodig dat mensen dat weten. De info is toch vaak erg persoonlijk, vind ik, dus dat wil ik ook graag zo houden ;).

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    alleen mijn vriend verder helemaal niemand! en jullie natuurlijk ;)

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik maak er geen geheim van dat ik actief ben op ZP, maar men weet niet onder welke naam ik post.
    Een vriendin en collega weten het wel (dus ook onder welke naam) en dat vind ik wel genoeg! Beetje anoniem is wel fijn! :D

Lisszy

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    mijn ventje en mijn zwangere zusje. Mijn man leest ook wel eens, krijg positieve reactie´s van hem, dus stiekem vind hij het ook wel leuk ;)

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn man weet het, mijn schoonzus en haar zus (weten ook mijn nickname), verder weet een chatmaatje van mijn man alleen die weet mijn nickname niet en verder weten veel mensen dat ik op een zwangerschapsforum zit. Maar ik vind het ook geen probleem dat mensen het weten. Ik maak ook niet echt een geheim van onze situatie.

Deel Deze Pagina