te vroeg gestst?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovebear, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hey meiden,

ik weet niet of iemand een beetje gevolgd heeft waar ik mee bezig ben, maar in het kort voel ik me absoluut zwanger...en niet zomaar...en ook is er een vriend van mij die een visioen heeft gehad dat ik zwanger ben...
    nou wist ik niet goed wanneer ik moest testen omdat mijn cyclus heel erg onregelmatig is, soms drie maanden!
    maar nu heb ik dus getest (mijn laatste nod was 16 okt.)
    maar negatief?! :(
    maar zou het zo kunnen zijn dat ik gewoon te vroeg heb getest? ik kan er namelijk niet aan dat ik niet zwanger ben!dat kan haast niet.... :(

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

je kan natuurlijk te vroeg getest hebben. wacht een paar dagen, en als je dan nog niet ongesteld bent, gooi je er nog een test tegen aan. Hoe lang ben je nu bezig? En wat was je langste cyclus?
    Maar houdt er ook rekening mee dat je lijf je enorm voor de gek kan houden. Je denkt dat je zwanger ben, maar dat blijkt niet zo te zijn.

3. Tesje

Tesje Lid

21 sep 2008
    15
    0
    0
    Ja, je kan natuurlijk te vroeg getest hebben. Maar omdat je cyclus erg onregelmatig is, kan het ook zo zijn dat je over een tijdje toch ongesteld wordt.
    Ik hoop natuurlijk voor je dat dat visioen klopt!

4. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    tja dat was dus ook het probleem waar ik tegen aan liep,mijn kortste cyclus is geowon "normaal" 28 dagen ofzo, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik drie maanden niet ongesteld werd! :confused:
    maar ja...toch heb ik vaker gehad dat ik dacht dat ik zwanger was, dat idd mijn lichaam met me speelde enzo, want ik dacht van alles te voelen enzo, maar dit keer was het zooo anders dat ik het haast wel moest geloven...
    alles voelde zo vreselijk echt...
    ik ben nu wel heel erg verdrietig...ook al weet ik nog wel dat het nog niet voorbij is (ik voel me ook nog steeds zwanger!) en ik kan nog wel testen over een paar weken ofzo voor de zekerheid...maar toch is het even een steek in mijn buik :cry:
    ik kan me bijna niet bedwingen om keihard te gaan huilen...tis maar goed dat mijn huisgenoten niet thuis zijn....

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nou lovebear ik kan je de hand schudden ik had ook mijn nod 16 okt en heb gister getest en was nega.....ik wordt echt gel van mezelf ik heb niet sterk het gevoel dat ik zwanger ben maar heb ook niet t gevoel dat ik ongi moet worden wat erg is dit he!heb je klachtjes ofniet?

6. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    ja heel veel,dat is het rare...
    ik heb wel, vaker gehad hoor dat ik vage klachten had, maar het rare is dat ze nu juist niet vaag zijn...
    ik bedoel bijv:
    ik moet elke keer als ik een sterke geur reuk bijna overgeven...
    mijn borsten doen vreselijk pijn...(vooral savonds als ik mijn bh uit doe!)
    rommellen in mijn buik...
    vreselijke stemmingswisselingen, ik bedoel het ene moment kan ik zo blij zijn dat ik er van ga huilen, en het andere moment dan ben ik vreselijk op mijn teentjes getrapt en ga ik ook huilen...
    en bijv zo'n echt in de wolken gevoel af en toe...
    uhmm wat nog meer...naja bijv dat andere zeggen iets aan me te zien maar weten niet wat...(bijv een vriend vond me ineens aantrekkelijker dan anders, maar er was helemaal niks aan me veranderd, sterker nog had niet eens makeup of iets dergelijks op en had mijn haar gewoon messy)
    uhmmm mijn mannetje die het gevoel heeft dat ik zwnager ben...
    een andere vriend die een visioen heeft gehad dat ik zwanger ben...
    tja is dat even genoeg klachten/tekens? :) hahaha!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen ;)
    Succes meid!

8. lieve24jaar

3 nov 2008
    11
    0
    0
    hallo,

Als ik jou was zou ik over een paar daagjes gaan testen.

Snap wat je bedoelt, ik ben ook sinds 2 maanden gestopt met de pil.
    Dus nog een onregelmatige cyclus vermoed ik. Toen ik stopte met de pil duurde het eerst 6 weken voor ik ongesteld werd.
    De vorige keer dat ik gestopt was met de pil (om een andere reden) duurde het eerst bijna 5 maanden tot mijn volgende ongesteldheid. En daarna regelmatig een cyclus van ongeveer 28 dagen.

Als ik nu weer regelmatig ongesteld zou zijn had ik dat vanmorgen moeten worden.
    Vorige week had ik dat ik snachts wakker werd van de steekjes in mijn buik. En dat ik daar overdag ook wat last van had. Word een beetje misselijk wakker.
    Nu heb ik net (ja beetje vroeg misschien) een test gedaan. Negatief. MAar ik zag wel dat mijn urine troebel was. ER zaten witte vlokjes in, weet iemand wat het kan betekenen?

Gr.

9. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik ken het gevoel helaas :(
    Ook ik dacht deze ronde zwnger te zijn. A.s. woensdag is mijn NOD maar ik hoor altijd dat meiden met een regelmatige cyclus wel 2 dagen van te voren kunnen testen. Jammer maar het was een vette nee! :thumbdown:

Ik heb altijd als ik ongi moet worden gevoelige borsten/tepels, ben een beetje misselijk, duizelig (ivm lage bloeddruk) en gevoelig voor sterke geuren maar dit keer was het allemaal supererg. Daarnaast had ik ook nog af en toe krampjes (niet heel erg) die wel leken op ongesteldheidskrampen maar zeker niet zo erg zijn (ik heb PMS dus heb altijd heftige klachten). Ik was ook meer gevoelig dan anders. En dit keer had ik er al zo vroeg last van, namelijk sinds afgelopen woensdag terwijl het normaal circa 2 dagen voor NOD komt. Nu 2 dagen voor mijn NOD heb ik weer nergens last van, behalve de duizeligheid en de misselijkheid.

Gezien mijn regelmatige cyclus denk ik echt niet te vroeg hebben getest. Ik ben het gewoon niet [-(
    Dit keer had ik express geen testen gekocht maar kon me vanavond niet inhouden en heb vanuit kantoor naar huis een CB moeten komen. Had ik niet moeten doen. Zonde van mijn geld en een teleurstelling rijker. Ik had ook nog even twee dagen in spanning kunnen zitten ;)

10. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Love Bear, hoelang geleden ben je gestopt met de pil?
    Want je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen.
    Maar ik hoop voor je dat de test snel positief aangeeft.

11. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    uhm ik ben ongeveer iets korter dan een jaar gestopt met de pil,maar had de pil maar twee manden ofzo :p dus weet niet of dat echt geld voor pil gebruik haha!
    maar ja ik heb het vandaag nog eens uitgebreid met mijn mannetje erover gehad en ik heb nu wel zoiets van waar maak ik me druk om...ik geniet gewoon van het leven samen met mijn lief, en als we blij worden gemaakt met een wondertje dan zei het zo,maar is het niet zo, ook geen ramp, want we zij nog jong en we hebben geen haast...
    ik weet het ik moet gewoon genieten van alle leuke dingen die ik nu nog kan doen toch? want als er eenmaal een hummeltje is zal ik niet meer uit kunnen gaan enzo dusss dan maar nog even daarvan genieten, en als er dan toch een hummeltje komt dan kan ik mijn geluk helemaal niet meer op! :D

Deel Deze Pagina