toen ik vanmiddag naar de wc ging had ik bij het afvegen een hele 'klodder' doorzichtig slijm...ik kon het echt heel erg ver uittrekken.. maar dit was eenmalig....is dit nu vruchtbaar slijm of niet?
Deze ronde viel het mij voor het eerst op. Ik had zo'n twee dagen last hiervan, maar 1 was echt heftig.
Ook ik weet niet waarvoor die klodder slijm dient maar ik heb dat ook van de week gehad! Toen ik de pil nog slikte had ik dit ook dus is voor mij niet nieuw. Het valt me wel op dat ik dit (niet altijd) alleen heb de ochtend na gemeenschap te hebben gehad. Misschien kan iemand ons vertellen wat dit inhoudt?
Het vruchtbare slijm lijkt idd erg op dat slijm dat je de ochtend na gemeenschap hebt. Het is een teken dat je ovulatie eraankomt.
Ik heb vaak de dag van of de dag voor mijn eisprong eenmalig dik, doorzichtig en dradentrekkend slijm.
Als het goed is zie-voel je dit iedere maand. Vaak is het net of 2 dagen voor je eisprong. Het lijkt een beetje op rauw eiwit en je kan er draden van trekken. Handig seintje van je lichaam!
Ik en me partner hadden savond's geklust en die volgende ochtend had ik ook zo'n slijmklodder. Hebben we het nou op de goede dag gedaan of moeten we het juist doen op de dag als ik die slijmlkodder heb?
Ik noem dit altijd mijn eierslijm! Ik heb dit altijd een dag of 4/5 vóór mijn eisprong. Dit weet ik door gebruik te maken van ovulatietesten. Ik heb mijn eierslijm 2 dagen geleden gehad (echt een 'klodder' doorzichtig slijm.) Het is als het ware of er een 'slot'van je baarmoeder afgaat en de zwemmertjes nu toegang hebben! Tip: maak gebruik van ovutesten dan weet je zeker of dit met jou ook zo werkt. Ik vind het een erg handig signaal! Voor ons het klussignaal!
ik had het soms wel en soms niet, toen ik zwanger raakte had ik mijn ei niet gevoeld en geen vruchtbaar slijm gehad maar dus wel een ei. heel vaag, weet nu wel dat je het slijm niet per se hoeft te hebben om een ei te hebben. (en daar gaat het natuurlijk om ) klussen maar!
tref je zo`n klodder altijd aan op je wc papiertje of is het ook handig om (sorry) bij jezelf naar binnen te gaan om te kijken of het binnen zit? Ik heb nog nooit slijm gehad, tenminste ik heb het nooit gezien en er ook nooit bewust op gelet. Ik zie alleen witte kleverige afscheiding in mijn broekje, maar daar kan ik geen draden van trekken
Ik kan me herinneren dat toen ik nog niet aan de pil was ik dat ook had ja. Nu ik gestopt ben heb ik het al wel een beetje gehad zoiezo wat meer afscheiding. Ben benieuwd of ik mijn eh ''klodder'' ga zien dat zal dan zondag/maandag zijn
ik heb ook wel slijm verlies maar nog nooit een klodder gehad ben ik zeker nog niet vruchtbaar of hoef je het niet perse te hebben groetjes daan
bedankt voor jullie reactie.....het was echt maar eenmalig en niet na een kluspartij....die heb ik gister wel gehad en dan morgen maar voor de zekerheid....ik ben nog steeds niet ongi en verder ook geen klachten meer... dames thanks