Hallo Allemaal, 6 weken gelden ben ik opgenomen met een postnatel depressie.Heb een week in het ziekenhuis gelegen.Het gaat op en af soms voel ik me heel goed en dan weer down.IK moet over 3 weken werken.Maar ben hier hellemaal niet aan doe.Ik durf dit niet tegen mijn afdelings hoofd te zeggen maar ik ben niet aan doe om te gaan werken.IK heb as woensdag een afspraak staan bij de dokter. Ik voel me onzeker
he meid, wat bedoel je met een week opgenomen int ziekenhuis?? nou dan is het tog wel ee zware depresie?? ik zit nu ook in de ziektewet ivm met pnd , ik zat er ook enorm tegenop te kijken om dit te melden bij mijn werk.. maar je moet echt aan je zelf denken!!!! ik heb ook up en downs, maar weet gewoon dat ik ver van huis ben.. e heb besloten om mijn werk echt even opzij te leggen en aan me eigen denken en me kids, want die hebben niets aan een moeder die onderdoor zou gaan tog?? wees duidelijk bij de ha en neem de tijd voor je eigen .. je moet dit niet onderschatten en hulp zoeken.. ik zit nu aan de ad en loop bij een psycholoog.. succes
hou op met je zorgen maken over je werk!!! geen arts laat jou gaan werken als je net een week opgenomen bent geweest!! Wat ontzettend rot voor je allemaal. Een depressie is al zo klote ( heb helaas maar al te veel ervaring) en nu ben je net moeder.