Mijn zusje gaat half juli trouwen, nu zoek ik een mooie jurk in maat 62, maar ik kan niet zo veel vinden weet iemand iets leuks/origineels, ik vind wit wel erg leuk.
Een lief wit truitje en een rokje? Dat moet toch wel te vinden zijn? HEMA heeft vaak van dat heel lieve spul, heb ik gezien... Leuk hoor, een bruiloft
bij H&M, de grotere zaken zoals in maastricht, die hebben een hele grote kinderafdeling. Heb daar toen voor mn zoontje een overhemdje met stropdasje maatje 68 gehaald, maar voor meisjes hebben ze er nog veeeel meer.
Voor echt leuke dingetjes kijk ik altijd op internet. Imps&elfs vind ik een superleuk merk! Gelukkig op internet voor veel lagere prijzen te krijgen (want; collecties van de vorige seizoenen) dan in de i&e winkel, want de nieuwe collecties zijn reteduur.
http://www.littleflowers.nl/main.php?ca ... derkleding voor zover ik weet valt de kleding daar best klein uit, ze hebben vanaf 6 maanden maar valt dus kleiner uit.. Ik heb voor mn kids daar de jonkerpakjes besteld en moest ook een tot twee maten groter kopen. Kijk maar eens daar, ik was erg verliefd op die jurkjes hihi maar helaas heb geen meiden!
ik heb een heel lief wit jurkje bij henk ten hoor gehaald. Met leuke witte dingetjes erop.. net een klein bruidsjurkje haha
www.kixx-online.nl klik op baby's en dan outlet baby girls.. Een heel lief jurkje (wit) staat bijna onderaan.. Succes!
hoii wij hebben 20 juli een bruiloft en k heb een grijs/groenig jurkje gekocht met bijpassende scjoentjes en een rose truitje eronder gekocht bij h&m je hebt m ook in andere kleuren
Leuke site, jurkje is helaas 92 en groter, daar zwemt mijn meisje nog in, misschien iets voor volgend jaar . Ga daar nog even verder kijken. Verder bedankt voor alle reacties en nieuwe tips blijven welkom.
En vergeet niet de prijzen van sommige! Pfff, ik schrok! En die kinderen zijn er zo uitgegroeid! Ik heb geen 70 euro over voor een jurkje die ze maar één seizoen aan kan.