Heb er ervaring mee en kan je zeggen is niet altijd even handig. Soms krijg je gewoon post en dan staat er bijv V de Haan en je hebt geen idee voor wie het bestemd is. Of van de bank post en dan weer voor V de Haan. Je maakt constant elkaars post open. Laat staan nog wat dingen maar kan ik niet ivm herkenbaarheid neerzetten. Noud kan wel, bij Stef denk ik altijd Steffan Stefan Stephanie als afkorting al ken ik ook wel een Stef.
Kan je nog wel slapen? @moonroosje 40wkn zwanger en nog geen definitieve naam. Succes met de allerlaatste loodjes! J.im V.ajèn & Stan nog een optie? J.im V.ajèn & Thomas J.im V.ajèn & Max J.im V.ajèn & Milan
Dank je wel. Haha nee kan moeilijk slapen. Wat vindt je van Sten en Vince of Noud bij de huidige namen?
Sten vind ik niet leuk moet aan Stent denken. Vince past wel maar letter v niet handig. Dan ga ik voor Noud! J.im V.ajèn & Noud! Haha en nu lekker slapen/ of bevallen
Snap ik! Gelukkig is Vajèn een meisje en heeft ze andere namen erbij. Dan is het qua post al geen probleem meer. En Sten ipv Stef? Dat klopt idd wel ja van Stefan en Stephanie (doet me denken aan de bold and Beautiful). Noud is ook leuk, maar wsl wel Hollands vergeleken met de andere naam. Jim is op zijn engels.