Hai ladies, Omdat het nog geen december is en december mamabuiken deel 1 gesloten is heb ik maar een nieuwe aangemaakt! We willen wel onze buiken laten zien toch? Ik maak maak morgen weer een nieuwe foto, ben dan precies 30 weken! het gaat snel nu!
Ik zou ook met 30 weken een foto maken... Beetje laat maar zal vandaag even een nieuwe foto maken Ik groei alle kanten op.... De weegschaal is niet meer mijn vriendje!
Leuk, ook ik zal weer ff een foto maken.. ben vandaag 32 weken, dus ook dat schiet op. Gelukkig nog maar 7.5kg aangekomen, dus dat gaat goed. Alleen heeeel veel last van mijn rug de laatste 1.5 week en loop dus ook bij fysio. Slaap enorm slecht, weet niet meer hoe ik moet zitten, staan, lopen of liggen.. tis niet mijn bekken vooralsnog, dus tja.. volhouden en rustig aan! Ben 4 december uitgerekend!! En jullie??
Ik ben 19 dec uitgerekend! Dus kan een kerstkindje worden, hoop het niet, dan moet ik nog langer wachten..... Het gaat wel redelijk met mij alleen slaap ik ook slecht hoor...moeilijk in slaap komen, na 2/3 uurtjes weer wakker en dan weer een paar uur wakker liggen... Verder last van maagzuur en beetje duizelig af en toe, dat leg ik dinsdag aan de VK voor. Verder gaat het goed hoor, elke dag geniet ik weer van de kleine die koprollen in mijn buik maakt!
Zulke verschillende buiken maar stuk voor stuk PRACHTIG!!! Hier ook maar weer een foto van mijzelf. Foto is van vandaag 30+2.... Wat vinden jullie?
Mooie buik hoor! En niet eens zo heel erg groot voor een tweelingbuik toch? Slaap je nog een beetje met je buik? Ik heb er al last van en bij mij zit er maar 1tje in...
Ok, hier een foto van mijn buikie, 32 wk + 2 vandaag! Schiet op hoor.. Mooi om te zien al die buiken hoor..
Dank u ... slapen is inderdaad wel moeilijker. Omdraaien in bed gaat in etappes... Ik heb soms het gevoel dat wanneer ik op mijn zij lig dat ik op 1 van de kindjes "lig"...Je voelt ze dan gewoon tegenstribbelen. Maar de omvang valt nog mee maar ik weet niet wat nog komen zal. Maar jij hebt ook een prachtige buik!!!!
Jois, mooie foto zeg! Allemaal mooie foto's met mooie buiken, zal zelf ook de boel weer eens updaten, bijna 30w, dus dat is een mooi moment.
even een offtopic tip: mijn zwangerschapsgymjuf heeft ook een tweeling en die vond het tijdens haar zwangerschap veel handiger om wanneer ze in bed wilde omdraaien niet via haar rug om te rollen, want dat lukte haar niet meer, maar om via haar buik (zeg maar op de hondjeshouding ) om te draaien. terug ontopic: mooie buikies allemaal!
keurige ronde buikjes allemaal zeg. die van mij hangt vrij laag en wordt al redelijk groot de laatste weken, hier die van vandaag (30w5d) Bekijk bijlage 103149