Pijn bij eierstok én rare buikpijn, help?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dani22, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi... Ik moet in principe rond 9 augustus ongesteld worden, maar heb al een week last van.. van alles.. Ik heb 28/7 sex gehad en daarna gebeurde dit: vanaf pakweg 31 juli heb ik een dag of 3 last gehad van pijnlijke steken/pijnlijk gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik. Ik vermoed dat dat dan (dus?) bij mijn linker eierstok was. Was best felle pijn, maar was 31/7, 01/8, 02/8 en misschien nog een beetje 3/8, nu niet meer. Maar sinds laten we zeggen ook ongeveer 31 juli heb ik ook last van een raar soort buikpijn, onderin. Eerste dacht ik dat ik last had van mijn buikspieren, omdat ik toevallig rond die dagen was begonnen met intensieve buikspieroefeningen. maar het is nu 5 augustus en ik heb er nog steeds last van... het is niet continu, maar wel bijna continu aanwezig. Ik weet alleen niet goed hoe ik het moet beschrijven... beetje zeurderig, bijna misselijk gevoel, maar niet helemaal, het zit helemaal voorin, rond/bij de plek van mijn maag (maar kan ook baarmoeder zijn dan wellicht? durf dat slecht in te schatten) en het is dus na een dag of 5 nog steeds niet weg.

Durft iemand te gokken wat dit is? In theorie kan het een zwangerschap zijn, maar ik ben eigenlijk meer bang dat er iets mis is ofzo, omdat ik zulke pijn had bij die eierstok in de buurt...? Iemand een vermoeden? Als het de komende dagen zo blijft dat gevoel, dan ga ik uiterlijk woensdag naar de dokter heb ik al bedacht.

2. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ah, de pijn/zeurderig gevoel is er nu weer, en ik kan nu ook beter benoemen waar het zit: cm of 5 boven mijn navel, precies in het midden.

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Dani,

Wat vervelend dat buikpijn hebt.
    5 cm boven je navel is volgens mij niet in de buurt van je eierstokken of baarmoeder, dat zit allemaal een stuk lager. Meer richting je onderbuik en liezen. Wellicht heeft het toch te maken met de intensieve buikspieroefeningen die je hebt gedaan?
    Ik zou verder geen idee hebben wat het zou kunnen zijn. Misschien is het idd een goed teken om volgende week naar de dokter te gaan als je er dan nog steeds last van hebt.

Succes!
    Liefs,
    RooDje

4. dani22

dani22 Actief lid

23 aug 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, omdat het zo hoog zat dacht ik net ook: dat kan dus niks zijn qua mogelijke zwangerschap ofzo... maar merkte net dat het ook lager zit, het wisselt een beetje, nu bijv meer juist 3/4 cm ONDER mijn navel... dus wel allemaal in die hoek... erg frustrerend dat ik geen idee heb wat het nou is...

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Idd erg frustrerend.
    Ik ben geen expert, maar ik zou afwachten tot je NOD en als de pijn blijft even langs de huisarts gaan.

Hopelijk gaat het gauw vanzelf weer over.

Deel Deze Pagina