Hoe moeilijk is het om een bestelling te leveren PostNL.

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ff mijn gal spuien, ben nu te boos :x

Op 18 december heb ik een hondenkussen van fatboy via wehkamp besteld. Krijg sms van extra@home dat ze op vrijdag 19 december komen voor de bezorging. Diezelfde ochtend krijg ik een telefoontje dat het kussen niet aangekomen is bij het Sorteercentrum. Ze zullen me terugbellen voor een nieuwe afspraak voor de bezorging.

Dinsdag 23 december zelf maar weer gebeld, kussen kan morgen bezorgd worden.
    24 december, geen kussen wat bezorgd is.

Zaterdag 27 december geen kussen, nogmaals bellen op maandag 29 december. Ze zullen het uitzoeken en me die dag nog terugbellen.

Dinsdag 30 december, helaas ben ik de vorige dag niet teruggebeld, dus zelf maar weer gebeld. Ik krijg te horen dat Het kussen al sinds 20 december in het sorteercentrum ligt, maar kan nu wel vrijdag 2 januari bezorgd worden.

Donderdag 1 januari, ik krijg een sms van extra@home, ze komen morgen de bestelling leveren. Een tijd hiervoor volgt nog per sms in de ochtend. Vrijdag 2 januari, geen sms, maar weer eens gebeld. Kussen ligt nog in sorteercentrum… Morgen wordt bezorgd. Jaja

Nu is het dus morgen, heb netjes een mail ontvangen dat ze tussen 14-16uur komen bezorgen, mijn hoop begint te groeien. Krijg ik om 13.45uur een mailtje dat ik helaas niet thuis was. Ben gvd gewoon de hele dag thuis. Echt ben zo vreselijk kwaad!

Zo nu weer een klein beetje opgelucht. Hang nu al ruim een half uur in de wacht met postnl.....

2. Amare

Amare Niet meer actief

Hier ook al eens een heel gedoe gehad met extra@home.
    Bij hielp het om wehkamp te bellen. Misschien een tip voor je?

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Bah wat rot!
    Daar zou ik ook gigantisch boos van worden!
    Wel raar dat ze het de eerste keer niet konden vinden in het sorteercentrum en dat ze zomaar zeggen dat je 'niet thuis' bent :S

Ben hier zelf ook op n pakketje aan het wachten dat volgens het mailtje op de 22e verzonden zou zijn maar bij PostNL nog niets van te zien -__-

Een pakketje wat ik later besteld heb is wel weer gewoon binnen gekomen.. ligt misschien aan de datum???

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja heb ik al gedaan. Gisteren nog, samen met de meneer van de wehkamp een klachtmail opgesteld en deze heeft als het goed is verstuurd naar extra@home.... Helaas hebben ze het kussen niet meer op voorraad.... Baal echt zo vreselijk. :x. En ik trek toch aan het kortste eind als ik aan de telefoon hang, helaas.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Meneer van de wehkamp die gaf te kennen dat het allang geleverd had moeten worden. Hij dacht er zelf al aan dat het misschien gestolen zou zijn.... Pff echt ik kook!!! En op twitter vragen ze steeds mijn 3scode, ja die heb ik niet ;)

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wij hebben het ook een keer gehad met een zwembad voordat dit eindelijk in orde gemaakt was. Wij hadden toen het geluk dat het zwembad nog wel op voorraad was en hebben dit toen zelf maar opgehaald. We kregen later alsnog het zwembad en hebben dit toen retour afzender gedaan. Het schijnt nogal vaak fout te gaan met pakjes dat van ons lag zeiden ze op een heel ander sorteercenter maar volgens mij wisten ze het zelf niet.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ben bang dat ze het nu ook niet weten. Hang nu een uur aan de telefoon en heb nog steeds 6 wachtenden voor me :cool:

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik weet niet of het nut heeft om met PostNL te bellen. Hier was de ervaring bij een soortgelijk probleem: Ze weten niets, ze kunnen niets, ze doen niets. Ze zeggen sorry en daar kan je het mee doen.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Na een uur hangen ze gewoon op.... Heb maar weer teruggebeld en nu zijn er nig 7 wachtenden voor me... Hoop doet leven zeggen ze he....

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee klopt, ik trek ook aan net kortste eind, helaas. Had van de week een vrouw aan de telefoon die boos op mij werd :(. Ja halloooo. Ik wilde haar leidinggevende spreken of iemand die mij wel kon helpen. Ja die waren er niet, ik moest het met haar doen. Toen werd ze boos. Lekker klantvriendelijk.... Helaas is wehkamp maandag pas weer bereikbaar.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh ja hier ook 2x problemen gehad...
    1x stonden ze in het busje voor de deur en reden gewoon weg:( niet aangebeld niks maar wel een briefje in de bus dat ik niet thuis was? Toen ik de deur open maakte stapte hij in de auto en reed weg... ze hebben m teruggestuurd omdat ik de chauffeur en het kenteken kon beschrijven..

Later ook een keer gehad dat het hele pakket open was en mijn sv niet wist wat hij moest doen. Toen ik thuis kwam wilde ze m niet meer bezorgen en hebben ze m meegenomen naar het postkantoor. Hallo ik ben er nu toch zelf?? volgende dag werd het weer bezorgd

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ooh irritant is dat he. Moet zeggen dat wehkamp me wel goed helpt. Heb nu op twitter contact met ze. Lang leve social media!! Hang nu in totaal ruim 1,5uur aan de telefoon met extra@home. En nog 2 wachtenden, ben bang dat er dadelijk weer opgegooid wordt na een uur. Hopend op een goede afloop. Onze hond ligt van armoede op de grond....😏

13. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ts wat vervelend dit zeg! Hier ook regelmatig slechte ervaringen met post.nl. En dan durven ze per januari de verzendkosten weer te verhogen! Als hun service dan zou verbeteren........Waardeloos......

14. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier worden pakketten van wehkamp altijd door DHL bezorgd. Een heel lief mannetjes met een auto. Die zelfs een keer eind vd middag nog een keer langs kwam omdat ik s middags niet thuis was.
    Bij postNL vind ik het heel erg afhankelijk van de bezorger. Onze vaste bezorger (ik bestel helemaal niet veel op internet;))is ook een lief mannetje. :DDie weet dat ik twee kleine kinderen heb en klopt bijvoorbeeld altijd. Wacht ook altijd even tot ik beneden heb. Want ik heb ook wel eens gehad dat ze aanbellen en eigenlijk gelijk weer weglopen. Of een pakket van bol.com, wat eigenlijk niet door de brievenbus past, er toch doorheen proppen. En dan gek opkijken dat het boek is beschadigd. :(

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja het is een afdeling van postnl, extra@home. Ik word op twitter ook door postnl doorgestuurd naar extra@home, maar ja die hebben geen twitter. En per telefoon zijn ze onbereikbaar en op een klachtenmail reageren ze niet ;). Ben er goed ziek van....:x

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Even wat anders, de Wehkamp doet toch bezorgen met de DHL? OF is dat alleen met hun kleding?

EDIT: Zie nu dat iemand anders dat ook al zei ;)

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou toch contact weer opnemen met Wehkamp, jij hebt wat via hun besteld dan moeten hun er voor zorgen dat het bij jou aankomt, via wat of hoe ze dat doen is niet jouw probleem. Ik zou op het achterste van mijn tenen gaan staan en eisen dat ze dan maar een nieuwe bestelling doen.

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

PostNL, vreselijke service idd als er iets misgaat pfff. Ben ook weleens ontzettend onbeleefd te woord gestaan aan de telefoon door een of andere tr*t. Gelukkig is er hier op ons nieuwe adres een fatsoenlijke bezorger die ook even de andere huizen in het rijtje afloopt als we niet thuis zijn zodat pakjes eigenlijk altijd op tijd bezorgd worden. Hij komt ook altijd op dezelfde tijd dus dat scheelt veel stress als je op een pakje zit te wachten.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja DHL is volgens mij voor de kleinere dingen en extra@home voor de grotere. Helaas voor mij is wehkamp nu niet meer te bereiken. Op twitter wel en daar zijn ze het voor me aan het uitzoeken nu. Maandag weer bellen en dan wil ik dat kussen echt hebben! Heb nu een formulier van de wehkamp verstuurd dat mijn bestelling nog niet geleverd is. Mocht het gejat zijn, dan kunnen ze er misschien iets meer mee. Helaas hebben wij een kussen besteld in een kleur die niet meer op voorrad is (natuurlijk heb ik dat weer...). Wordt vervolgd....

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wat een ellende zeg, moet zeggen dat het hier een stuk verbeterd is sinds we een vaste bezorger hebben.

De eerdere bezorger zette gewoon je pakje voor de deur als je niet thuis was (wat iedereen dus gewoon mee kon nemen). Wij hebben hier minstens 10 keer over geklaagd.

Nu hebben we een heerlijke bezorger, als je niet thuis bent kijkt hij eerst of 1 van de buren thuis is en anders probeert hij het later nog een keertje. Heb ook als eens gehad dat ik hem onderweg tegenkwam en hij dus stopte en mij riep en ik het pakje te plekke mee kon nemen.

Deel Deze Pagina