Gisteren zou volgens de banner mijn eisprong zijn geweest. Nu zag ik gisteravond dat ik romige/ witte afscheiding had. Dit "hoort" toch niet rond de eisprong. Nu weet ik dat de banner een gemiddelde geeft, dus dat mijn eisprong misschien al eerder was (aangezien mijn cyclus soms 28 dagen is i.p.v. 32). Komt zulke afscheiding nu specifiek net ná de eisprong of is dit maar een gissing? : :
TJa , ik heb het zowel voor als na de eisprong . Het enige is dat na mijn eisprong en vlak voor ongi is het bij mij soms wat brokkelig . Dus het kan beide . Groetjes Joyce
hoi ik heb de 14e mijn eisprong gevoeld en had de dag erna last van wit brokkelige afscheiding...dus kan maar zo! groetjes marieke
ik begrijp er helemaal niets meer van van die afscheiding. vorige week had ik afscheiding met wat rozig-bloed (2 dagen) alleen bij het afvegen. een paar dagen later had ik een hoopje witte-dikke slijm. en gister had ik weer gewone afscheiding. wordt er helemaal gek van. 6 mei is mijn nod, weer afwachten !
geen idee of dat nu voor of na de eisprong hoort te komen zelf zit ik nu voor de eisprong en had er vanmorgen ook last van ben benieuwd groetjes jo