Hoi hoi, ik denk dat ik mijnvraag het beste hier kan plaatsen al hoort hij hier niet echt..maar maak me beetje zorgen.. Ik ben in januari via een ks bevallen van een prachtige dochter.. normale menstruaties, 2 maanden terug gestart met de pil..microgynon (maar dan de goedkopere versie) 30..eerst strip geen probleem en doorgeslikt zoals ik altijd doe..dus geen stopweek. Onveilige sex gehad toen ik al de tweede strip zat dus moet normaal geen probleem zijn..Nu begon ik een 10 dagen geleden te vleoien wat niet stopte..dus ha gebeld en die zei strip stoppen en stopweek inlassen en dn ben je er vanaf.. dit heb ik dus eergisteren gedaan..maar nu verlies ik inene stolsels wat heel verdacht veel op stukken placenta lijken en ook 5 cm to 10 cm groot...ben nu al 2 van die grote verloren..af en toe kramp maar niet veel.. wat denken jullie maar klinkt mij best als een mk...ondaks pilgebruik.. xxxxxx
Hoi naverona, Ik weet dit niet. Ik heb ook weleens bloedverlies gehad terwijl ik in week 2 van de pil was, dat was dan een doorbraakbloeding. Normaal gesproken stopt dit als je met de pil stopt. Maar wat jij beschrijft is wel heftig hoor, met stukken van 5 tot 10 cm groot. Ik zou even naar de huisarts gaan en anders zelfs huisartsenpost als je het vandaag weer hebt. Succes!