Zo'n pijn/steken

Discussion in 'Zwanger worden' started by penske, Oct 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. penske

penske Lid

Aug 8, 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Hallo,

Ik ben in sept gestopt met de pil.
    Mijn eisprong heb ik vier dagen geleden gehad en sinds die dag heb ik zo'n pijn in mijn onderbuik (steken) en rug. Echt een lage rugpijn.
    Mijn eisprong is dus al geweest, maar kan ik daar de pijn nog van hebben? Het lijkt trouwens ook wel wat op bandenpijn. Hihi Maar dat kan het niet zijn.
    Wie kan mij er meer van vertellen.

Mijn nod is pas 21 okt.
    Gr Penske

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het vervelende met menstruatiepijn en vroege zwangerschapsverschijnselen, dat het allemaal heel erg op elkaar kan lijken.
    En misschien ben je ook wat aan het "ontpillen" of kun je je bepaalde verschijnselen niet meer goed herinneren? Weet niet hoe lang je aan de pil bent geweest?

Zelf ben ik normaliter drie van de vier weken niet in orde.
    Vanaf ongeveer twee dagen voor mijn eisprong tot en met dag 4 van mijn menstruatie voel ik mij hardstikke beroerd.
    En daar heb ik ook lage rugpijn bij en steken in zijn onderbuik en zij.

Overigens misschien een klein verschil: deze keer had ik dus vooral ook last van steekjes in mijn liezen, zowel links als rechts, dat opgeteld met andere symptomen (zoals overtijd zijn) deed bij mij wel een kwartje doen stuiteren.

In elk geval succes met wachten!

3. penske

penske Lid

Aug 8, 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Hoi,

Bedankt voor je reactie!
    Ben 4 jaar aan de pil geweest. Ontpillen kan indd ook. Heb daar niet eens aan gedacht hahaha.
    Heb eigenlijk nooit menstruatie klachten gehad. Wel lage rugpijn toen ik net zwanger was.

Nou ja, afwachten dus maar hihi
    Thnx

4. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Die steken in de liezen heb ik donderdag en vrijdag ook heel erg gehad, kan dat ook van het ontpillen komen ?

Share This Page