hoi allemaal een vriendin van mij is bezig om zwanger te worden nu heeft ze gister getest en was positief ze geloofde het niet en deed een digitale die gaf ook aan zwanger toen deed ze een test van matcare en die geeft een heel vaag lijntje kun je bijna niet zien in de bijsluiter staat dat ie dan negatief is ze heeft de huisarts gebeld en daar een test gedaan ze heeft dus een blaasontsteking en de test was ook super vaag kan de test positief uitslaan door de blaasontsteking? we snappen het niet meer ik heb der aangeraden nog een test te doen van kruitvat ben benieuwd wat daar uit komt ik hoop het zo voor der wat denken jullie gr marline
Positief is positief volgens mij! Hij kan wel eens negatief zijn, terwijl iemand wel zwanger is. Maar andersom niet.
Ik zou het niet weten, niet zoveel verstand van testen, maar denk wel dat ie positief kan zijn, niet door de blaasontsteking. Maar ze kan voor de zekerheid nog wel een testje doen.
ja maar is toch gek 1 gewone test met 2 streepjjes en een digitale waarbij staat zwanger en die bij de huisarts niet met ochtendurine maar 2d keer daartussen 1 kop thee gehad en die geef vaag lijntje en de assistent vind het niet positief want dan was die beter te zien dus hij is negatief
De test slaat alleen uit op HCG (zwangerschapshormoon). En je zei toch dat ze ook een CB-test had die positief was? Je vriendin is gewoon zwanger hoor! Ze kan trots zijn :-D
oke ik ben dat dus maar waarom geeft hij bij de dokter dan heel dun aan en zegt zij hij is negatief? ik hoop echt dat je gelijk heb en dat het zo mag zijn heb enkel wel wat slijmachtige met wat vaag bruin op papiertje soms (sorry voor de details) maar door die testen van de dokter ben ik dus erg bang
Bij mijn matcare-test stond dat ook heel licht lijntje positief betekende. Ik had ook een heel lichte eerst en ik was gewoon zwanger hoor. Probeer 3 dgn later nog eens: wedden dat ie veel donkerder is? Gefeliciteerd hoor, meid!
Ik zou sowieso niet met een assistent praten maar met de dokter zelf. De test reageert op HCG en niet op bacteriën van een urineweginfectie. Confronteer daar je huisarts eens mee in een telefonische afspraak. Neem vooral geen genoegen met een assistent.
ik heb om 12 uur die test gedaan bij de dokter en de stond dus een vaag streepje zij zij dus negatief toen zou ze de test bewaren en de dokter latern zoen en ik moest na 3 uur bellen en hij zegt je bent gewoon zwanger maar nu verlies ik wel wat bruin moet ik me zorgen maken? zij zij nee niet als je bruin is is dat oud bloed dan? is niet vee op papiertje zie je het en heel klein beetje in de onderbroek
Dat zou innestelbloed kunnen zijn. Zolang je geen helder rood bloed verliest en ook kramp in je buik hebt, is er niet zo heel veel aan de hand.
ja ik heb wel een blaasontsteking vandaar de krampjes dus krigj daar kuur voor had ik bij de vorige zwangerschap ook direct een blaas ontsteking
Ik ben mijn vorige zwangerschap ook begonnen met forse blaasontsteking. De test was ook erg licht ineens. De huisarts vertelde me toen dat een blaasontsteking een positieve test negatief beïnvloed. Met andere woorden, een licht uitslaande test kan heel goed door die blaasontsteking komen. Je bent gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd.