Zin om te huilen, maar waarom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dorientje, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hoy dames,

Sinds enkele weken huil ik bij het minste...

Nu heb ik ook soms gewoon het gevoel of ik zomaar kan gaan huilen zonder dat er iets gebeurt wat hiertoe zou kunnen leiden... :oops:

Zou dit ook met de zwangerschap te maken kunnen hebbben?

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Jups, gewoon je hormonen.
    Fijn he :p

3. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Heel erg fijn. :)

Vooral als je op het werk plots achter je pc zit te huilen omdat je mailtje kreeg met foto's van een baby pandabeertje... :oops:

Hoezo emotioneel?

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Hihi, ik heb dat ook hoor :)
    Zit soms te janken als ik al een droevig muziekje hoor of zo, hahaah

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Jah ik ook... :(

6. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik ook :-D Heb laatst nog een scène geschopt tijdens mijn college en ben huilend de klas uit gestormd, whahaha

7. melloncollie

Echt? Hahaha heerlijk! Ik was ongeveer een week terug helemaal boos en toen verdrietig omdat ze weer eens geen rekening met mij gehouden hadden met het werkrooster. Was achteraf ook nog eens mijn eigen fout.....
    En ja een zielig liedje draaien en ik kan de traantjes nog net wegsniffen.

8. melloncollie

Ik moet al huilen als ik denk aan hoe ik mijn kindje zou kunnen vernoemen...en hoe de reacties dan zullen zijn.
    :cry: Wel mooi hoor daar nie van

9. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hahaha, nou, ik vind dat wij het RECHT hebben om zo lekker dramatisch te doen! Als het eens mag, dan is het nu wel :p

10. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Idd, we kunnen het excuus gebruiken: Hormonen.

Hahahhaah

11. melloncollie

Dat is natuurlijk ook weer waar :D

12. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik huil ook al maanden maar ben toch echt niet zwanger :confused:
    heb ik sinds ik ben gestopt met de anticonceptie.
    ook een soort hormoon verandering denk ik.

liefs

13. McNugget

McNugget Niet meer actief

Dit onderwerp had ik nou net nodig! Volgende week kan ik testen, en ik hoop dat het met de beginselen van een zwangerschap te maken heeft.. want deze week is niet normaal meer! Ben zo triesteg en voel me down en idd snel huilen en heel erg kort af. En mezelf echt zwaar dwars zitten! Dit heb ik normaal gesproken niet.. en ik voelde me deze week echt zwaar depri wilde bijna naar de dokter gaan. Maar ja ik wacht volgende week wel even af hoe ik me dan voel.

Succes allemaal groetjess

14. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik ook! Sinds een paar dagen na mijn ei zijn mijn hormonen losgebarsten ofzo. Dit weekend was ik ineens onwijs kwaad op mijn vriend terwijl daar -arme ziel- eigenlijk geen hele goede reden voor was. Verder heb ik echt last van wisselende stemmingen van hier tot Tokio. Moet echt om alles huilen, voel me superdepri. Maar ja.. na de eisprong gebeurt er misschien ook wel van alles als je eitje niet bevrucht is.. pas na twee weken denkt je lichaam: nu is het mooi geweest en dan komt het eruit, nietwaar. Maar lekker dan, als ik dit elke maand zo krijg. Of kwamen die emoties nou altijd vlak voor je ongi en tijdens? Bij mij namelijk echt al een paar dagen na de eisprong.. sta er zelf van te kijken hoe emo en down ik me voel! Ben eigenlijk altijd vrolijk!

15. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Spannend Marit23! :D
    Voel me soms nog steeds depri, zal er zeker ook wel bij horen.

Suc6 met testen volgende week, hou je ons op de hoogte?
    Jij ook Nata? :D

Ben altijd heel erg nieuwsgierig :p

16. melloncollie

Dinsdagavond heb ik echt helemaal vierkant in een deuk gelegen om een stukje muziek van een seconde wat ik steeds terugspoelde. Nou kon ik daar altijd wel om lachen als het een beetje grappig klonk, maar nu sloeg het echt alles. Tranen over mijn wangen :confused:

Vanmorgen was ik echt gigantisch pissed op mijn vriend omdat ie me uit m'n nest belde. Maar echt gewoon veel te boos...ging eigenlijk nergens over. Huilerig valt nu wel mee.

17. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    oooh ja, ik had laatst ook zo'n lachbui joh.
    Normaal kan ik echt niet lachen als me vriend valt, maar hij ging me laatst op z'n snufferd, hahaahhahahaha, bijna in me broek geplast vant lachen, hihi :')

18. melloncollie

:)
    Die van mij is ook niet zo handig...dus die zal ik eerdaags ook wel uitlachen ;)

19. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Ik had de eerste keer negatief getest. Ik was natuurlijk teleurgesteld. Maar ik bleef maar huilen en opstandig.. :oops: Ruime week later nog een test gedaan (er was nog steeds geen bloed) en jahoor: zwanger! Vandaar dat ik zo'n emotioneel wrak was! Ik snapte het meteen. :D Die hormonen he.

20. melloncollie

Ja echt he...en ik dacht nou dat zal wel meevallen, die hormonen. niet dus! Heb gewoon ook echt ZIN om uit mijn vel te springen zodra iemand iets doet wat me niet zint. Zo erg :p

Deel Deze Pagina