Wie weet dit?Max hoeveel geld uit automaat (of bank) met andere betaalpas/creditcard?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Het gekke is dat ik een ING MasterCard heb en de AH een oranje pinautomaat heeft :(
    Echt, ik kon wel door de grond zakken. Ik had alleen m'n creditcard bij me :)

Maar misschien heeft het er mee te maken dat ik niet aflos maar dat het bedrag maandelijks van m'n rekening wordt afgeschreven.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Heeel raar dat je bij de AH trouwens niet kan betalen met een creditcard en bij de Jumbo wel.
    Bizar bij hoe weinig winkels je kan betalen met een creditcard.
    Zelfs bij Intertoys niet :( Wel online

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Nee, je kan bij een heleboel gewone pinapparaten niet met creditkaart betalen. ;)

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Je kunt even bij de bank langs gaan om te regelen dat ze je opname limiet tijdelijk omhoog zetten.

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kunt trouwens ook gewoon naar de bank toe gaan en aan de balie het gehele bedrag opnemen.

6. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dat wilde ik ook net zeggen! Kun je dat niet beter doen? Ipv al die verschillende passen geld op te nemen?

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ja dat gaan ze proberen te redden. Er is geen SNS of ASN in de buurt, een ABN is dan de enige laatste oplossing en die zit dus wel wat verder weg... het is de vraag of ze dat redden binnen de tijd want om 21u is alles dicht en tot 21u moet de auto dan ook overgeschreven zijn.

We gaan het zien :D Misschien valt de auto ontzettend tegen en ben ik voor niets alles aan het uitpluizen ;)

8. sunshineS1976

Sh*t ik bedenk me net dat dit dus niet gaat...
    Enige mogelijkheid van bank die daar in de buurt zit is de ABN en die pas staat op mijn naam... volgens mij krijgt mijn man dat niet voor elkaar om dan geld mee te krijgen?!
    Vandaar dat ik aan het pluizen was hoeveel geld je max uit de automaat kunt halen met elke pas...tenminste geen identificatie nodig.

We gaan voor overschrijving via app of anders gaat ie volgende week maar terug...

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Overigens zijn de meeste banken op koopavond gewoon gesloten, of niet?

10. sunshineS1976

Hier niet. Hier zijn ze open op koopavond en in grotere stad lijkt me dat toch ook wel logisch?

11. sunshineS1976

Dat zou geen verschil moeten maken toch, aflossen of niet? Het lijkt me dat je juist eerder geld kunt opnemen als het ook meteen weer van de gekoppelde rekening wordt geschreven.
    Hier wordt het ook aan het eind van de maand van de betaalrekening afgeschreven. Anders weet ik het wel ;) Veel te verleidelijk haha

Kun je bij de Jumbo wel betalen met creditcard? Wist ik niet!
    Nou ik vind het ook hoor. Online vrijwel overal, maar in de winkels bijna nergens. Mediamarkt wel dacht ik. Op tv zie je ze altijd leuk shoppen met een goldcard maar dat is dan misschien alleen in winkels in de PC Hooftstraat? :p

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik zou lekker een auto dichterbij zoeken. een vriendin had ook eens een auto van ver gehaald en daar was toch wat mee aan de hand. Kon met garantie gemaakt, maar ze moest wel naar dat bedrijf terug. Dan blijf je heen en weer rijden.

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mee eens! Wij hebben net een nieuwe, morgen 3 weken. Na 9 dagen gingen de ruitenwissers kapot! Dus ik kon weer terug naar de garage, in de regen. Gelukkig was het maar 10 minuutjes rijden.'
    Waarom in godsnaam een auto zover weg? Er staan er zoveel te koop! Vast wel een goede wat dichterbij!

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Waarschuwing als t te mooi lijkt om waar te zijn
    Is dat meestal ook zo
    Beetje vaag dat je niet pinnen
    En idd je mag nieuwe apk verwachten en dat
    Auto rij klaar gemaakt word

15. sunshineS1976

Ja zo vaak gezegd zoek een auto dichterbij...
    maar hier in Zeeland zijn ze veel duurder dan verder het land in, aldus mijn man.

Nou het schijnt allemaal gelukt te zijn binnen de tijd...een deel cash betaald en de rest via app overgeboekt.
    Ik ben heel benieuwd....

Hier mag een slotje op :)

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl