Spoed vraagje!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mei2009mama, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hey allemaal,

Even een vraagje (uit pure wanhoop)!!

Gisterenochtend (dinsdag) werd ik om 5 uur wakker van onregelmatige weeën. Deze zijn de hele dag door gegaan en zijn steeds pijnlijker geworden. Maar.. Ze komen niet om de 5 minuten. Zo had ik soms een halfuur nergens last van en daarna in eens weer een paar uur om de 10 minuten, daarna 6.

Nu is het dus 20 uur later en de weeën komen steeds vaker, maar nog steeds niet regelmatig. Ze bereiken nu wel het punt dat ik het gewoon niet meer trek. Ik kan me geen houding geven en ga echt KAPOT van de pijn!! Wat moet ik hier nu mee, ik word echt helemaal gek! Ik heb ook de hele dag al last van veel slijmerig bloedverlies en de slijmprop ben ik al verloren. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want dit ga ik niet volhouden.

X

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    gewoon de vk bellen en zeggen hoelang je het al hebt en dat je het niet meer uithoud als het echt al zolang is kun je mss een ruggeprik of mss iets anders voor de pijn krijgen. ik had dat met de tweede zwangerschap 3 weken van te voren al weeen en iedere dag werden ze sterker

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    gewoon bellen! wieweet... sommigen krijgen bij onregelmatige weeën ook ontsluiting!!!
    Laat je even weten wat de vk zei?
    succes meid! en lekker even in bad of onder de douche!

4. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    ik neem aan dat je hebt gebeld maar ik had ook onregelmatige weeen en toen ik na het zh ging had ik 3cm en 7u erna ben ik bevallen..beter een extra controle dan te weinig

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik neem aan dat je inderdaad wel gebeld hebt. Ik heb ook 20 uur onregelmatige weeen gehad voor het 'echt' begon.. Heb toen wel de vk gebeld omdat ik nog een gebroken nacht niet zag zitten. Hier kwamen de weeen toen meteen regelmatiger en sneller op elkaar en na 4 uur is Nathan geboren :D
    Ben benieuwd of er ondertussen al een kleintje is :D

6. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd of je kindje er inmiddels is. In zo'n geval zou ik iig de vk bellen, ze kunnen altijd strippen om het allemaal wat beter op gang te helpen. Heeft bij mij heel goed geholpen..

7. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hey dames!!

Even snel een berichtje.. Ik ben die nacht naar het ziekenhuis gegaan, had inmiddels 5cm en daar hebben ze mijn vliezen gebroken. Om 9.32 ben ik bevallen van een kerngezonde jongedame!!

Binnenkort zal ik even een update brengen, maar nu even rusten hihi..

Liefss!!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh lees dat je al bent bevallen.. Gefeliciteerd met je dochter!!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wauw..gefeliciteerd hoor!

Deel Deze Pagina