Vroege eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hallo dames,

Ik ben 20 december ongi geworden tot ongeveer de 23e/24e en op 25 december had ik alweer een soort van ovulatiepijn (vol gevoel, pijnlijke borsten, bij het hoesten/niezen je onderbuik voelen) dit duurde tot 27 december...25e en vannacht hebben we geklust..maar komt je ei niet te snel na je ongi op deze manier?
    Had geen ovulatietesten meer dus heb gisterenochtend een 2v5 van kv gedaan :) daar kwam een super licht streepje op te staan (gelezen dat zw.testen ook een ovulatie kunnen aantonen).

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhhh, ben je niet zwanger? een licht streepje op een zw test betekend idd een ei, een bevrucht ei :D

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha nee was dat maar zo :D dan had de streep duidelijker moeten zijn hoor!

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, mijn verhaal van ons 1e kindje.

4 juli snachts ongesteld geworden en 24 juli een lichte posi test en 25 een knaller! dus binnen 20 dagen wist ik dat ik zwanger was, dus ik verwacht dat ik 11 juli een ei heb gehad, dus 8 dagen na ongi.
    Dat is best vroeg toch?! Dus het kan :D

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ehm geen idee. Als je de 20e ongi bent geworden zou je in ieder geval je ei nu nog niet hebben. En testen heeft al helemaal geen zin nu. Of je moet geld teveel hebben dan kan je natuurlijk blijven testen elke week;)

6. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

Heb jij niet altijd vage lijntjes op je testen gehad? Dan kan je daar niets aan aflezen natuuk he.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Even een foto..dacht test even door:

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nog eentje genomen van iets verder:

9. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik wil niwet vervelend doen maar het lijkt toch op een heel licht roze streepje hoor of ben ik slecht ziend...

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    In het echt zie je hem beter en is idd roze...

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Misschien was je ongi geen ongi, maar ben je gewoon zwanger;)

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend meid, ik zou een clearblue indicator doen als ik jou was (ik heb ook wel eens gehoord dat krv 2v5 licht positief was rond de ovulatie) en een vroeg eitje kan zeker, ikzelf heb deze keer ook een vroeg ei..
    op dag 10 al :$ gelukkig dat ik temp en ovu-testen heb gebruikt :D:D

Ik duim voor je :):)

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joh, je bent gewoon zwanger! Heb er overigens nog nooit van gehoord dat je een ei kan spotten met een zwangerschapstest. (wel andersom) Kan dat echt?

14. Rani

Rani Lid

9 dec 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    CB kopen! Maar volgens mij is streep gewoon streep en ik zie echt een roze streep. Een ei heeft 8 dgn nodig om te rijpen en dan heb je een eisprong en na 14 dgn NOD dus totale cyclus is altijd dan min. 21 dgn zoiets...

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend..maar ben nog niet overtuigd omdat ik al eerder ben voorgelogen door kv 2v5. Straks of morgen maar ergens kijken voor een testje..:p
    @Suus: had ergens gelezen, volgens mij hier, dat als je ovulatie eraan komt dat je dan licht positief kan testen met een zw.test.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ah oke. Maar dan nog hoor, dat zou wel ultrasnel zijn na je menstruatie. Ik heb ook weleens een innestelingsbloeding voor een menstruatie aangezien. Spannend hoor! Koop anders morgen een Etostest. Die zijn vrij betrouwbaar.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Kan zeker wel. MIjn laatste menstruatie was 6 aug begonnen. En ik dacht 31-8 ( dikke weekvoor menstruatie) een testje te wagen..

En mijn test was superknal. Paar dagen later clear blue gedaan en die zei dat ik +3 ( dus 5 weken ) zwanger was.

Tijdens de eerste echo bleek de clear blue gelijk te hebben. Een week terug gezet. En dus;.... vroege eisprong ghad.

SUcces

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zie toch echt een twwede streepje meid.. pffff.. gedoe zeg.. t kan wel degelijk hoor zo'n snelle eisprong.. ik heb toevallig gister onwijs veel vruchtbaar slijm gespot.. terwijl mijn eerste ongi dag savonds 1e kerstdag was.. vorige week zaterdag dus.. kon er wel draden van een halve meter van trekken.. (ieuw ;).. stond ook wel even vreemd te kijken.. heb verder overigens geen eipijn of andere dingen, maar goed.. ik heb nooit zo'n korte cyclus dus hier zal t wel geen ei zijn...kan me er in iig niets bij voorstellen..

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    meid ik zie ook een 2de streep.
    en ken een meid die de hele zwangerschap door ongi is geweest en nu toch echt 2 gezonde jongens heeft.
    en ik kijk wel eens het programma i didn't know i was pregnant.
    dus het kan echt hoor!

gr sabrina

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spannend hoor pindakoek. Is de streep duidelijker geworden of blijft hij gelijk?
    Ik heb dezelfde aarze;ling als jij hebt bij lichte streepjes van de kv.
    Wanneer is de streep gekomen? gelijk of na enige tijd?

Deel Deze Pagina