Goedemorgen allemaal 12 april mn eisprong gehad en sindsdien ook mn temp omhoog nu sinds gisteren zeer pijnelijke boobs en opgeblazen gevoel en vanmorgen lichte hoofdpijn en sinds 2 dg moeilijk naar het toilet kunnen zou het evt met een innesteling te maken hebben aangezien ik nog nooit pijnelijke boobs heb gehad een paar dagen na mn eisprong meestal had ik dat gelijk of helemaal niet en nu krijg ik dat pas op dg 20 dus een dikke week na mn ei wie heeft hier ervaring mee of heeft dit ook liefs kaley
hoi! nou als je temp hoog blijft en je hebt die klachten zou het goed kunnen zijn dat het om een innesteling gaat! succes!
dank je rebel ja mijn temp is al hoog sinds mn ei en vond die pijnelijke boobs een beetje vreemd omdat ik dat meestal gelijk na mn ei heb en nu ineens een week later ik moet nog even w8 voordat ik kan gaan testen ...hoop dat het nu raak is zou een mooi verjaardags cadeautje zijn voor mn schoonvader (6 mei) en voor mezelf (16 mei) volgende week weten we meer het is gewoon raar het is 25 gr buiten en ik heb het koud hahaha hoe erg kun je zijn liefs kaley
ja dat is echt spannend! ik denk dat die 8 dagen dan niet snel genoeg kunnen gaan! als je niet zwanger bent daalt je temp meestal na ongeveer 14 dagen na je ei, dus ik zal voor je duimen!