He dames, hadden/hebben jullie speciale muziek of liedjes die ook over zwangerschap/baby's gaan waar je speciale gedachten/herinneringen bij hebt of had? Ik vind zelf het nummer van Marco Borsato (liefde voor het leven) en het nummer voor eeuwig en altijd van Raffaella heel mooi maar ben op zoek naar meer nummers over zwangerschap. Mag uiteraard ook engels nummer zijn... Tips zijn welkom! Gr.
Volgens mij zijn hier al meerdere topics over geweest. Misschien dat de zoekfunctie je wat oplevert? Elmo
Er is een serie van drie CD's op www.babylief.nl te vinden. Voor tijdens je zwangerschap en als de baby net geboren is. Ze schijnen deze zelfs op couveuseafdelingen te gebruiken!
When you sleep - Paddy Kelly Vind ik heel mooi, niemand kent het natuurlijk, maar ik vind het heel mooi. en idd Slaap maar van Marco Borsato. En ik maak nu een speciale herinnering aan dit kinderliedje: Er gaat een treintje naar dromenland Achter het stuur zit een olifant Ga maar lekker slapen dan mag je met ons mee Tsjoeke tsjoeke chocolade naar een limonadezee Vlak voordat je wakker wordt, ga je vliegensvlug Naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug Dat zing ik steeds voor m'n kindje. Heeft niet echt iets met zwanger zijn te maken, maar is gewoon 'ons' liedje. Linda
'Slaap maar' is op dit moment favoriet. Ook grappig; 'I wanna have your babies' van Natascha Beddingfield. Zong ik heel hard in de auto mee toen we net 'begonnen' waren.
Dat nummer ken ik wel... Zooooo mooi! Cause when you sleep you like like an angel you look like an angel to me.... *zucht* http://www.youtube.com/watch?v=PVCltPddJCg
edelweis, dat zong mijn oma altijd voor mij... ik zoek al maanden naar een muziekdoosje met dat melodietje!
Zoo, dat maak je niet vaak mee dat iemand dat kent Helaas zit er op mijn cd precies een kras op dat nummer.... Misschien koop ik 'm nog wel eens nieuw.... Maar idd een tranentrekker! Net als Every Baby trouwens, van the Kelly Family vooral in orignele versie, maar ja.... Linda
celine dion heeft een hele cd gemaakt vol babyliedjes.. het heet miracle.. (dacht ik).. die hebben wij hier aangeschaft (om een wat mindere reden, en kan hem daardoor ook nu niet luisteren) maar hijs echt heel goed verders vind ik slaap maar heel mooi van Marco Borsato... en momenteel is dat liedje van paul de leeuw, een mooi verhaal mijn favo... en als ik die dus op zet begint onze kleine man in de buik wild te trappen.. liefss
@CreaLinda: ik ben jaaaaaaaaaren fan geweest van The Kelly Family, en af en toe verdiep ik mij nog wel eens in ze. Vandaar dat ik het nummer wel ken
Is dat dat liedje van 'every baby, deserves a mama, deservers a papa' of zoiets? Dat hoorde ik toevallig gisteren ergens in een winkel...
@Joldeg: Dat klopt. Every baby needs a mama, needs a papa Close at hand Every baby needs a mama, needs a papa To hold their hand I look in the eyes of a beautiful child They tell me more than words He reaches his hand and cries for something Oh I'll give him all I have Every baby needs a mama, needs a papa Close at hand Every baby needs a mama, needs a papa To hold their hand Birdies on the window see the birdies on my window If I could fly oh babe then I would fly ooh I Believe in me I'm holding his hand and giving my love Through happiness and sorrow And in no time he'll be a big boy Oh what a wonder of love Every baby needs a mama, needs a papa Close at hand Every baby needs a mama, needs a papa To hold their hand Oh little baby you're not alone http://www.youtube.com/watch?v=AOuYHnaolxA
Ja die, maar ik hoorde 'm pas zoalstie geschreven is. In de uitvoering die iedereen kent, is het zo'n popnummer geworden (ook leuk hoor, ik vind alles leuk). Maar in het origineel zitten veel meer uithaaltjes, rare onverwachte sprongetjes etc. Kortom; Meer gevoel. (vind ik dan). Linda
: Welke versie bedoel jij dan CreaLinda? Ik ken eerlijk gezegt alleen maar deze.... (en ik ben toch echt die hard fan geweest )
Heb....via forum ....laatst toevallig dat nummer van Paddy Kelly - when you sleep. gehoord....ik ben geen Kelly Family fan, maar dit nummer is mooi!