Hallo, iemand die hier werkt volgens de princpes van jesse van der velden? En die kettlebell, evt zijn eigen dvd, doet? War zijn je ervaringen? Ik zit te twijfelen of ik het ga doen Wil in elk geval wel gezonder gaan leven en het spreekt mij wel aan. groetjes
Zodra ik m google krijg ik te zien dat ie een oplichter is... dus ik weet t niet. Durf er niks over te zeggen. Ook bij Kassa staat er een stukje over
Die Jesse vd Velde volgt ook elke hype.... Ik kwam ook op zijn site toen ik meer info zocht over groene smoothies.... Daar moest ik dan ook e-book voor hebben ofzo; niet gedaan hoor. Die Kettlebell gebruik ik in de sportschool, zou er zelf geen aanschaffen omdat het een beperkt bereik heeft. Liever zou ik gaan hardlopen, voeding aanpakken etc.
M'n moeder heeft een tijdje die mails van hem gehad. Die moest ontbijten met groenteshakes enzo. Uiteindelijk moest ze die dvd's kopen, want dan werkten die mails enzo niet meer. Heb m'n twijfels erbij.
@ oplichter en kassa ga ik ff googlen en kijken, Nieuwsgieriiiig! @ hypes Je moet niets kopen natuurlijk, dat wil je of niet. OP zich is er niets hype aan... hij staat voor gezond en daar vannen smoothies en dergelijke gewoon onder. @ Smnee Ja het werkt natuurlijk wel zo, want ook hij wil verkopen. Hij geeft gewoon net niet genoeg info in zijn mails en gratis downloads en zo gaan mensen kopen. Dat is een feit
Ik kan nu niets slechts vinden over J. hoor... een diëtiste zegt dat zijn 'methode' helemaal niet onbekend is en ze staat o.a. achter zijn visie op zuivel. En dat hij zoveel info gratis weggeeft vind ik... Dan hebben ze het over een dieet... maar ik geloof dat niet dat hij een dieet heeft. Heb hem tenminste niet horen zeggen dat je minder moet eten, alleen anders en dan zijn visie over wat dat anders inhoudt. Ik kan NERGENS vinden dat hij een oplichter zou zijn.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516 Das wat ik er over lees... Edit: Maar hier staat niet persee wat over oplichting... Maar trainen met zo'n kettlebell is niks mis mee geloof ik
Je valt toch niet af van emails...? Maar goed.. Je kunt ook gewoon een eetdagboek bijhouden Kijken wat je zoal eet.. En dus ook je conclusies trekken waar het misgaat. Beetje zoals een echte diëtist doet eigenlijk.