Hey meiden, Ik ben nieuw hier en ik heb jullie antwoorden hard nodig! Ik heb 6 oktober mn laatste pil genomen en maandag 10 okt ben ik ongesteld worden. Mijn eisprong zou ik 24okt moeten hebben. Ik heb niks gevoeld verder, dus ik weet niet of ik hem gehad heb. Afgelopen zondag tot vrijdag heb ik bloedverlies gehad. Zondag was het iets rood, de andere dagen echt bruin. En maar een heel klein beetje. Wat ik nu in 5/6 dagen had, heb ik normaal makkelijk op 1 dag! Meestal ook alleen s ochtends een beetje bruinverlies. Vorige week (weet niet meer precies welke dag, begin van de week geloof ik) werd ik s avonds heel erg misselijk in 1x en kon ik rennen naar de wc. Sinds 1.5 week ongv heb ik allemaal vage klachten, ik zal ze hieronder vermelden: - Met vlagen misselijk - Erg moe - Pijn in mn onderbuik meerdere keren per dag - Pijn in mn onderrug - Minder zin in sex - Ben wat vaker sjagerijnig (sago) - Meer zin in eten (niet in iets specifieks ofzo) - Pijnlijke tepels - Obstipatie En dan dus die dagen dat ik bloedde. Zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap? Of is het ontpillen? Morgen (7nov) zou ik ongesteld moeten worden... Ik hoor graag jullie ervaringe/ideeen hierover. Bedankt alvast! Lieve groetjes, Miertje
Ik kan je niet heel erg helpen. Maar de afgelopen keren dat ik ongesteld ben geweest stelden ook niks voor. Misschien had je gewoon een korte cyclus. De symptomen kunnen op zwangerschap wijzen maar kunnen ook van ontpillen zijn. Het enige wat je duidelijkheid kan geven is een zwangerschapstest.