wie weet dit (rechten betreft nacontrole )

Discussie in 'Miskraam' gestart door delara80, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Ohw wauw zo goedkoop!! Nou ik ga dan eens kijken en miss gwn uitproberen hoor.

Dankjewel voor de tip :)

Ik zie aan je banner dat je 9 weekjes zwanger bent :) hopelijk gaat alles goed en blijft alles goed en gezond gaan en heb je straks een gezond kindje in je armen :)

2. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Misschien heb je je eisprong al gehad of heb je er deze maand geen?

Tip om ovulatietesten te gaan gebruiken is altijd goed natuurlijk. Ik heb ze eens gekocht bij 123thuistesten voor 40 cent ter stuk ofzo, van die dipsticks. Verder geen ervaring mee, want voordat ik ze kon gebruiken was ik zwanger van mijn zoontje en nu zijn ze overdatum.

3. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Ja het zou kunnen dan ik mijn eiersprong heb gehad. Want voelde wel de bekende lichte steekjes die ik normaal ook voel rond mijn eiersprong.

Als dat mijn ei was dan zou ik vlgnd week ongesteld moete worden. Ik hoop het een iedergeval en anders moet ik maar ng ff afwachten :s

ps dankjewel voor de tip ga zeker die site ff bezoeken want 40 cent is echt goedkoop !!!!

4. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Miepje1983 kheb gekeken op de site. Kon je de testen van 40 cent ook per stuk kopen of moest je een pakket kopen? Want ik zie alleen hogere prijzen :s

miss kijk ik niet goed. moet ook zeggen dat op internet surfen op je mobiel minder overzichtelijk :/

Maar heb nog geen testen gezien van 40 cent per stuk :(

5. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Hoi

Ik heb er 60 gekocht voor 27,50 euro. Dit is inderdaad iets meer, 45 cent per test. Als je voor echt goedkoop wilt gaan, kijk dan eens op Amazon/ebay. Daar heb je voor 10 dollar 60 ovulatietesten + 30 zwangerschapstesten.

6. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Hoi hoi :)

Dat het iets duurder is maakt niet zo heel veel uit hihi maar vroeg me alleen af of je ze los kan kopen of alleen per zoveel... ( niet dat ik er maar 1 nodig heb maar mijn eiersprong en cyclus was altijd netjes op tijd en die x dat ik zo n test heb gebruikt had ik er maar 2 nodig en het was gelijk raak)

Heb die dingen maar 1 x gebruikt dus ben er nog niet zo bekend mee :p

maar 60 stuks voor die prijs is wel netjes hoor! Ik had die ene x dat ik ze gekocht heb, die van cb gehaald en daar zaten er maar 10 in en die waren zelfs duurder....

ik ben trouwens vandaag ongesteld geworden en ik ben nog nooit zoooo blij geweest bij het zien van mijn menstruatie hahahaha.

En mijn cyclus is gwn zoals voor de zwangerschap netjes 28 dgn. Dus nu weet ik een iedergeval rond welke dagen ik die ovulatie testen moet gaan gebruiken :)

Dus dat scheelt weer :)

7. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Fijn dat je weer ongesteld bent geworden!

Ga je er meteen weer voor?

8. delara80

delara80 Lid

18 jan 2014
    61
    1
    8
    Ja en hopen dat het snel raak is en goed en gezond verloopt allemaal.

Deel Deze Pagina