knuffel Snoef de hond van FBTO

Discussie in 'De lounge' gestart door jennydejenny, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennydejenny

jennydejenny Niet meer actief

Wie o wie heeft er voor mij de knuffel snoef, die je normaal gesproken in je kraampakket van FBTO krijgt toegezonden?
    Wie doet er niks mee en wil hem kwijt?( liefst nieuw en in verpakking) Hij was namelijk helaas deze maand tijdelijk niet meer leverbaar en vandaar dat ik nu zonder zit. Zou heel graag voor mijn zoontje die 23 januari geboren zal worden deze lieve knuffel geven.

Hoor graag wie mij kan helpen.

Lieve groet,
    Een hoogzwangere mamma

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb hem niet voor je maar op MP zie ik er een paar staan. Ook nog met label.

3. jennydejenny

jennydejenny Niet meer actief

Wie kan mijn dochtertje weer blij maken en heeft er voor mij de knuffel Snoef, die je normaal gesproken in je kraampakket van FBTO krijgt toegezonden?
    Wie doet er niks mee en wil hem kwijt?Hij bleek namelijk helaas deze maand tijdelijk niet meer leverbaar en we kregen een soort schildpad toegezonden. Mijn dochtertje was hierdoor erg teleurgesteld, want ze had zo gehoopt om Snoef als haar kadootje aan haar broertje te mogen geven. Net als dat zij een hondenknuffeltje heeft die ze overal mee naartoe neemt.

Hoor graag wie mij kan helpen en mijn dochtertje erg blij kan maken.

Lieve groet,
    Een hoogzwangere mamma(38 wk zwanger van 2e kindje)

4. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Ik denk dat je contact moet opnemen met FBTO. Ik denk dat hun hem wel na willen sturen als ie weer op voorraad is.

Of idd op marktplaats kijken

Deel Deze Pagina