Ik ben met het spelletje bezig van de smurfen, en nu heb ik een opdracht dat ik three logs moet inbrengen in mijn dorp. Maar iemand enig idee wat ze ermee bedoelen? Dat zijn toch boeken? En zo ja waar koop ik die of hoe kom ik er aan?
mijn engels is niet zo heel goed maar wat er daadwerkelijk staat: Alright, let's put down some smurfy logs for the smurfs to sit on. Nou dacht ik in eerste instantie houten bankjes, dus die heb ik neer gezet maar dat is het niet. Als ik op een vertaal site het in typ hebben hun het over logboeken. Dus mij een raadsel wat het nou is hahaha
Ik had zojuist drie houten bankjes geplaatst. Maar als ik weer geld heb zal ik dat proberen Moet ff wachten tot mijn meloenen rijp zijn
Hihi zeer verslavend he ik moet nu maïs en peren oogsten maar kan nog niet haha moet ik level hoger zijn voor dat t unlocked.. wel frustrerend hoor
Psssst wil je weten hoe je binnen no time heel veel geld kan sparen??? Spulletjes poten die veel geld opleveren dit duurt dan bijvoorbeeld 12 uur en vervolgens de tijd van je telefoon 12 uur vooruit zetten en hoppa je kan gaan oogsten Na dit een paar keer gedaan te hebben krijg je een melding dat er smurfen gaan weglopen als je het nog een keer dit, maar er is nog nooit een smurf bij me weg gelopen!!