Wonen op Voorne Putten

Discussie in 'De lounge' gestart door Minoesje, 15 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Hoi!

Wij willen graag naar Voorne Putten verhuizen en zoals het er nu naar uitziet specifiek Oostvoorne. We hebben er al jaren een zomerhuisje dus de omgeving kennen we aardig goed, maar we weten niet precies hoe het is om er echt te wonen natuurlijk.

We wonen nu in een middelgrote stad op een half uur afstand en we komen steeds meer tot de conclusie dat we onze kinderen hier niet willen laten opgroeien. Nu hebben ze de leeftijd waarop we nog redelijk makkelijk kunnen switchen en door de woningnood een fikse overwaarde waardoor we wat vrijer kunnen gaan wonen. Allemaal pluspunten maar uiteraard ook wel een beetje spannend omdat we toch gewend zijn alles om de hoek te hebben. Maar als we daarheen rijden voelt het wel gewoon echt als thuiskomen...

Zijn hier mensen met ervaring in deze buurt? En eventuele tips voor basisscholen/(sport)clubjes of andere dingen?

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik kom er vandaan. Van voorne putten. Niet specifiek oostvoorne. Maar wel meerdere omliggende plaatsen. En ik zou er nooit meer naar terug gaan. Maar dat komt meer door het woon-werkverkeer en de files. En dat de grote stad zo ver weg is. Mocht je daar geen problemen mee hebben. Dan is het verder prima wonen. Brielle vind ik wel leuker. Spijkenisse zou ik nooit doen.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik woon er, voor specifieke vragen mag je uiteraard een PB sturen.

4. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wij hebben het hier ook weleens over gehad, wonen er ook een half uur vandaan en vind de omgeving daar prachtig maar ik denk dat ik toch niet op mijn plekje zal zitten daar. Ben nu verwend met alles en iedereen om de hoek dat ik daar niet aan zou kunnen wennen denk ik.

Maar kijken toch altijd op Funda naar huizen daar maar daar blijft het dus bij.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik woonde er in de buurt, maar vond het maar niks.
    De omgeving is mooi maar je zit overal ver vandaan.
    Voor een vervolgopleiding moest ik naar Rotterdam en dat was waardeloos met ov.
    Je hebt er gewoon weinig.

Ook was de luchtkwaliteit er slecht door de fabrieken.

6. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Ik woon er ook, op Voorne Putten. Heb op verschillende plekken hier gewoond. Kom er van origine niet vandaan. Je mag mij ook PB sturen

Deel Deze Pagina