Wie weet dit? SOA

Discussie in 'De lounge' gestart door An79, 16 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou dat toch met mijn samen de onderste steen boven willen krijgen.
    Ik zou hem niet gelijk wantrouwen maar zou het wel uitgezocht willen hebben.

puzzelstukje, Nehneh en Neuzeke vinden dit leuk.
  2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Het betreft hier niet @Orchid24 haar vrienden

NiVa0230 en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    #63 Lisa280887, 18 jun 2020
    Laatst bewerkt: 18 jun 2020
    Ik heb ook rondgelopen met chlamydia zonder het te weten. Toen wij voor het eerst moesten bloedprikken voor oriënterend vruchtbaarheidsonderzoek bleek dat er antistoffen in mijn bloed zaten. Daarna dmv een uitstrijkje erachter gekomen dat het gelukkig geen actieve infectie was. Dat is via het bloed niet te zien. De infectie moest dus van jaaaaaaren terug zijn. Van voor mijn huidige partner.

Maanden later nog eens erop geprikt bij onze kliniek en daar bleek die waarde ineens op ‘negatief’ blijkbaar was de waarde al laag/rondom de grens en toen dus nog lager.

De soa variant van chlamydia kan je echt niet via papagaaien krijgen. Dat is een hele andere variant en daar wordt ook niet op getest. Het heeft ook een andere naam. De soa variant heet chlamydia trachomatis . De papegaaien-variant heet chlamydia psittaci. Je hebt ook nog een variant in de luchtwegen: chlamydia pneumoniae.

Ts: als jouw vriendin echt een actieve soa infectie heeft en zelf echt geen misstap heeft begaan, kan het niet anders dan dat haar vent dus buitenshuis slingert. Sorry.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Als ze zelf niet vreemdging weet ze natuurlijk wel hoe laat het is.
    Dan weet ze eigenlijk al dat haar partner liegt en de boel probeert te verdoezelen.

Iertje81, Evanesco en Wellesnietes vinden dit leuk.
  5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Haha ja daar had ik nog niet over nagedacht :D

Ysabella vindt dit leuk.
  6. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Mijn vriend zou echt boos zijn hoor:eek:

Ysabella vindt dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Dat is maar goed ook. :p:roflmao:

Zomerbloem vindt dit leuk.
  8. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Andersom trouwens ook haha:p

Ysabella vindt dit leuk.
  9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Slingert :roflmao:

GroeneBomen, Iertje81, Kaatje92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    In in in

Heb het gevraagd hoe hij zou reageren.

Zegt hij. Dat kan toch niet.

Ik: jawel.

Hij: hoe dan?

Ik uitgelegd. Zegt hij maar ik ga er helemaal niet van uit dat jij dat doet.

:D hij scoort punten:p

femkes, MyMiracle, Iertje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Hoe weet jij nou 100% zeker dat zijn niet vreemdgaat? Dat kan alleen als jij “die vriendin” bent. Vind het “ een vriendin van me” verhaal altijd een beetje dubieus.

Maar goed, dit is iets waar zij samen uit moeten komen en over praten. Daar hoort geen derde partij bij.

Iertje81, Narcisje, Lisa2 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tegenwoordig heb je overal een eigen bijdrage voor toch?

Dus als ze twijfelt of haar partner wel of niet vreemd is gegaan komt er binnen nu en een half jaar wel een rekening binnen voor een eigen bijdrage van de ab kuur (als haar partner die echt heeft genomen natuurlijk).

Ysabella en Paardenbloem vinden dit leuk.
  13. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Jij bent gehaaid. :roflmao: Straks zit ze elke dag bij de brievenbus te wachten. :p

Iertje81 en Zomerbloem vinden dit leuk.
  14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Als je vriendin cz heeft (en vast ook bij andere) kun je online inloggen. Kan je het al eerder zien

15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Als hij die rekeningen digitaal krijgt niet, alhoewel ik niet weet of je bij een gezinspolis alle verzekerde kan zien anders zou het in dat geval wel kunnen.

16. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Ik kan dit dus niet... Ben zelf hoofdverzekerde.. Maar kan bijv. van mijn man niets zien..

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Tenzij die eigen bijdrage al op was.

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou als haar partner vooral boos zijn, zij heeft chlamydia en hij niet.

Paardenbloem, Neuzeke en Wellesnietes vinden dit leuk.
  19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Ik wel... Kan alles van mijn man en mijn kinderen zien. Ook wat gedeclareerd is, wanneer, voor wat, etc. Ditzo trouwens.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Nou mijn verhaal heb ik hier ook al eens eerder gepost: ik had (dacht ik) wat vage schimmelinfectieklachten (jaaaaaaaaren geleden). Bij de huisarts uitstrijkje, hij heeft toen ook chlamydia getest (wist ik niet eens..). Kreeg ik de uitslag: Chlamydia. Echt wtf ik had (heb ;)) maar 1 sekspartner waar ik toen ook zo'n 3 jaar al mee had. Hij zich meteen laten testen natuurlijk want ik moest het dan wel van hem hebben (hij had voor mij wel 2 relaties gehad wel beide met meisjes waar hij de eerste voor was) voelde zich al helemaal schuldig...

Hij bleek het niet te hebben :eek: Zelfs een second opinion bij de GGD gedaan met zijn naaldenfobie, maar nee echt niet...

Ik ging gewoon aan mezelf twijfelen..mja..antibiotica en zelf na tijdje nog bij de GGD laten hertesten en idd schoon toen. Ik heb echt nooit seks (of iets wat in de buurt kwam...) gehad met een ander, dus t bleef raar maargoed..

Mijn klachten waren trouwens niet over, nog tijd met schimmeltjes gekwakkelt ;)

Godzijdank goede relatie en hij geloofde mij ook enzo, ook nog wel eens huisarts teruggebeld in t begin, maar niet echt verklaring. Ook nooit heel erg op doorgevraagd eerlijk gezegd. Was nog jong en groen :D

Aantal jaar later toen ik maar niet zwanger werd en dus hartstikke bang dat die Chlamydia wat gedaan had, hebben ze dit bij de gyn getest. Daar kwam uit dat ik géén antistoffen had en volgens hen betekende dat dat ik het nóóit gehad had. Anders hadden ze dat toen nog in mn bloed kunnen zien..

Nou..bite me, ik denk dat de gyn gelijk had dat is de meest logische verklaring, maar het zal altijd een mysterie blijven..

Evanesco, Wellesnietes en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina