Ik moet de oxazepam (daar had iertje het namelijk over) altijd contant betalen bij de apotheek maar komt wel in mijn digitale overzicht van de ziekenkostenverzekering te staan.
In sommige gevallen kan het vergoedt worden. En het zal idd in je overzicht komen te staan. Maar wellicht dat ze het voor je willen verwijderen als je daar nadrukkelijk om vraagt?! Weet niet of dat kan eigenlijk
Hier stond de oxazepam wel op mijn medicatieoverzicht van de apotheek maar niet bij de verzekering aangezien ik hem zelf moest betalen. Er zijn maar heel weinig redenen waarom je oxazepam vergoed krijgt overigens.
Idd, oxazepam wordt in 9 van de 10 gevallen niet vergoed. Toch komt het volgens mij wel in je overzicht te staan bij de verzekering. Zelfs als je het zelf betaald. Vind dat altijd een lastige kwestie. Nu is mijn relatie goed, maar wie zegt dat dat over 10 jaar nog zo is en wat er dan gebeurt? Qua AVG hoop ik maar dat wij nooit elkaars gegevens kunnen inzien en elkaar kunnen vertrouwen. Maar vind het in het geval van de vriendin van TS wel een vreemd verhaal hoor
Hier stond het niet in het overzicht van de verzekering, wel bij de huisarts en de apotheek. Vanwege mijn ex en een buitenlandreis wel een verklaring van de arts waarom ik die medicatie had. Ben er nu bijna 2 jaar vanaf maar hier was het echt om wat slaap te krijgen ondanks de pijn.
Staat er ergens dat ik haar man moet geloven?? Ik vraag dit puur voor mijn vriendin en verder zoeken ze het verder maar uit. Maar ik mag hier wel mijn gedachtes over hebben, toch? Verder bemoei ik me helemaal nergens mee en heb ik dit absoluut niet met haar gedeeld.
Ik ga het ook niet meer aanhalen, want als zij het zo accepteert, vind ik het prima. Maar ik ben bang dat dit ooit wel een keer terug gaat komen.
Gigantische oogkleppen....Maar voor hun beter, want ik weet zeker dat ze er nooit uit zouden komen en dit op een drama uit zou lopen. Ik hoop dan in ieder geval maar dat hij ervan geleerd heeft.