Zwangerschapsmode en maten.

Discussie in 'De lounge' gestart door faye24, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

    faye24 Bekend lid

    5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi wil graag zwangerschapskleding gaan aanschaffen.Ben in Augustus uitgerekend,loop dus het grootste deel zwanger in de zomer.Nu is mijn vraag,wat zal ik bestellen jurkjes,rokjes,maar natuurlijk ook wat voor minder weer..

    Had al een leuke webshop gevonden maar wie weet hoe de maten in elkaar zitten,ze werken daar met 27,28,29 ect..Heb normaal 38 van broekmaat.?!

    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  2. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik was voor juni uitgerekend maar het is vanaf april redelijk warm geworden. Had ervoor gezorgd dat ik eigenlijk een aantal t-shirts met lange en korte mouw had. En in de winter deed ik daarover gewoon een lekker warme trui. Die liet ik in de zomer dan uit ;)

    Met de maten heb ik geen idee. Daar zit ik nu nog altijd mee in de knoei als het zo maten zijn ;)

    edit: zorg ook voor een paar leggings. Als het nog even fris is, kan je die ook onder een jurkje of rokje aandoen :)
     
  3. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Moet je even googlen, op spijkerbroekmaat en confectiemaat. Denk dat 38 overeenkomt met 30 of zo, maar moet je even nazoeken.
     
  4. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm als ik het vergelijk met bijv Levis, dan heb ik normaal maat 32 en in mn normale kleding dus 42.
    Hebben ze geen conversietabel op de site staan?
     
  5. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    Maat 38 = 30. Je moet er 8 vanaf tellen dus maat 40 = 32 etc etc..

    Ik ben ook in augustus bevallen maar heb wel een hete zomer gehad dus liep hier bijna de hele dag in een bikini. Verder heb ik alleen maar jurkjes aan gehad. Had ook nog wat linnenbroeken en een paar hempjes.
     
  6. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik ben bij mijn zoontje in juli bevallen en nu eind mei uitgerekend dus heb ook veel zomermode gekocht. Ik vind dat Wehkamp veel leuke zwangerschapsmode heeft van verschillende merken.
    Ik heb 2 rokjes, 2 spijkerbroeken, 2 gewone broeken, 3 jurkjes, 3 paar leggings, 3 paar tuniekjes, 3 shirtjes zonder mouw, 2 met korte mouw, 2 met lange mouw aangeschaft. Daar kom ik een heel eind mee.;)
     
  7. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel had ik net nog voor een paar weken zomerpositiekleding nodig, heb er bij de bovenkleding voor gekozen dat het ook nog leuk was met lange mouwen eronder of vestje erover (en indien mogelijk gelijk gekocht;) )
     

Deel Deze Pagina