Ik zit op 15dpo en wil mezelf niks aanpraten omdat ik realistisch wil blijven; alle kwaaltjes en symptomen kunnen natuurlijk ook door andere dingen komen (moe-te laat naar bed, ontpillen, enz) Maar ik kom net thuis en moest meteen op bed gaan liggen, ontzettenddd misselijk durf niet op te staan bang om te gaan spugen! ook enorme rommelende darmen en buikpijn onderin mijn buik, echt flinke pijn. Herkent iemand dit...? Als zwangerschap, of misschien wel als menstruatie? Ik heb t nooit eerder gehad. Ik heb testen in huis gehaald van k2v5 maar wil dat morgenochtend pas doen als ik vanavond niet ongesteld wordt.
Ik herken het niet tenminste de misselijkheid, de buikpijn wel dacht dat ik ongesteld moest worden maar bleek toen zwanger. Wanneer is je NOD? Anders misschien gewoon een testje doen.. Succes
Gister was mijn eisprong 2 weken geleden. Kan dus nog alle kanten op denk ik.. Ik wil testen met ochtendurine...
Ik zou niet weten wat dat inhoud. Hoe voel je je nu? Is het misschien een griepje? Wat betreft testen, je kan nu testen mits je al een tijd niet hebt geplast en niet teveel hebt gedronken. Maar ochtendurine, als het geconcentreerd is, wordt wel aangeraden ja.