I am finally free

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door MamaMars, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Vanmorgen om 7 uur is mijn ex de deur uitgelopen met zijn weekend tas. Woensdag komt hij de rest van zijn spullen halen en schrijft zich vandaag of morgen uit.

Nu een hele hoop geregel, hoop dat alles gaat lukken en ik in mijn eigen huis kan blijven wonen, maar er is in ieder geval al zo'n enorme last van mijn schouders..

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Lekker gevoel he, had ik in het begin ook, maar na 2-3 dagen kreeg ik wel even een dip. Dit duurde wel 2 weken ofzo hoor en pas daarna kwam dat opgeluchte gevoel weer terug ;)
    Dus hou er wel rekening mee dat je je ook best ff k*t kan gaan voelen, maar dit gaat echt weer over!!

En nu voel ik me zelfs noggg beter!!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    (Oh en ik heb je andere topic ook gelezen, denk dat er best veel dingen herkenbaar zijn. Wij hadden zelfde soort problemen.. als je behoefte hebt mag je me altijd pb-en. Zie dat je bang was om alleen te zijn, ook heeeeel herkenbaar, maar nu vind ik het ondertussen echt heerlijk!!!! En dat had ik nooit verwacht!)

4. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik hou er zeker ook rekening mee dat die dip gaat komen, ben ook nog steeds bang voor sommige momenten. (met name het avondeten-spitsuur...)
    Hij is de laatste maand amper thuis gekomen, veel geslapen bij collega of ik was een avond weg, dus heb er makkelijk aan kunnen wennen om alleen te zijn, en dat bevalt me prima!
    De komende tijd zal niet altijd even makkelijk worden, maar erger dan de tijd samen zal het niet worden..

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    sterkte in de komende tijd!
    Ik weet verder niet wat ik tikken moet.. want elke keer tik ik iets en dan denk ik ..
    hmzzz dat kun je ook anders lezen dan ik bedoel..

Dus alleen sterkte en gefeliciteerd met je vrijheid;)

6. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Gefeliciteerd met de new found freedom meid!! Gaat helemaal goed komen... ik heb je verhaal gelezen en hoop binnenkort net zo sterk te kunnen zijn als jij!

Keep up the good work!!

Revolucia / Wayla

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Wat fijn dat je, je rust hebt gevonden nu hij weg is...

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Sterkte meid! ik herken je gevoel. Wees idd allert op dipjes! maar uiteindelijk word je ijzersterk hoor! na een jaar was ik er weer helemaal en kon ik weer vooruit kijken naar de toekomst. En het ritme alleen met een kind moet even wennen maar ook dat komt wel hoor... Soms moet je wat makkelijker denken zoals: stofzuigen komt morgen wel... of afwassen komt morgen wel ;) en ja de avondspits is hier nog altijd hectisch vooral als mijn zoon erg moe is en dan doe ik mijn zoon eerst in bad en op bed en dan doe ik de dingen nog die nog moeten en af en toe eet ik gewoon 19 uur of later. Het komt echt allemaal goed hoor! ;)

Deel Deze Pagina