Hoi (zwangere) mensen,ik heb een vraagje,ben uitgaande van mijn langste cyclus 6 dagen overtijd en heb zondag een negatieve kruidvat test gehad,ruim twee weken geleden iui gehad en weet het nu even niet meer,had altijd een regelmatige cyclus,maar sinds ik met iui bezig ben een hele lange cyclus van inmiddels 42 dagen.heb last van: misselijkheid met vlagen, vreemde pijn soort ongie kramp bij baarmoeder en zijkanten buik,erg duizelig,ineens verkouden en verkleurde en pijnlijke tepels. Wie testte er nog positief dik na nod?weet even niet meer wat ik moet doen.slik geen hormonen en pregnyl enzo.
Ik teste bijna een week positief voor mijn nod, heb nog nooit gehoord dat iemand positief teste zo lang na nod. Je klachten klinken wel als zw kwaaltjes. Misschien even bloed laten prikken? Succes!
heb hier wel vaker voorbij zien komen dat meiden week na nod pas positief testte denk dat er niks anders op zit als afwachtten en als je volgende week nog negatieve testten heb en geen ongi effe huisarts bellen
Misschien nog een keer testen? Tussen zondag en vandaag kan er een boel gebeuren... En ja, niet leuk maar wel waar, je lijf kan je erg voor de gek houden als je heel graag zwanger wil zijn. Sterkte!!
Dank voor jullie reacties,wacht het wel af, als ik volgende week niet ongesteld ben ga ik naar de dokter,weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden,😡
Ja,dat zit in België Gent, moet in Ned. Naar de huisarts in mijn geval 3 uur rijden voor een bloedtest