Hallo allemaal. Mischien kunnen jullie mij helpen? Ik moest gisteren ongesteld worden, heb ik vanmorgen een test gedaan maar daar kwam een heel licht streepje. In de bij sluiter staat dat na 5 minuten er alsnog een streepje kan komen maar dat je dan toch negatief bent. Nu moest ik toch de dokters assistent hebben en heb het haar gevraagt, zij zei kom maar even langs dan kijk ik even voor je. Ik daar natuurlijk naartoe. Nou blijkt de test negatief te zijn. Ben ik dan echt niet zwanger of is het hormoon nog niet voldoende aanwezig. Verder wel ongi buikpijn al 1,5 week, misselijk duizelig en vaak wakker liggen op een nacht wie kan me helpen? groetjes anne
tjsa vind het moeilijk om daar over te oordelen. het enige wat ik kan zeggen waar we af en toe allemaal last van hebben......geduld is een schone zaak. mss gewoon over een paar dagen testen, meid! laten we duimen dat de test over een paar dagen positief is.
Hey Dank je wel voor je snelle antwoord. Je zou zo graag meteen antwoord willen hebben. Maar volgens mij zit dat er niet echt in. Hoop dat het deze keer toch raak is Groetjes
Hoi Anne! Kwam dat lichte streepje binnen de 5 minuten? Dan zou het toch zo kunnen zijn dat je zwanger bent hoor! Heeft de dokter ook nog een test gedaan, of heeft de assistente alleen gekeken naar de test die je hebt meegenomen? Heel veel succes en wie weet test je over een paar dagen heel duidelijk positief!
Als er een heel licht streepje staat dan kan het wel positief zijn maar dan is er gewoon nog weinig HCG voor een donkere lijn. Misschien morgenochtend opnieuw testen en binnen de tijd aflezen.? Het kan best nog iets te vroeg zijn hoor.
Heb ej de test afgelzen voordat de 5 minuten om waren dan? Want als er een streepje staat, dan is er toch een streep? Hoe kan eht dan dat je niet zwanger bent, een streep is een streep, en dat betekent zwanger!