Welke Lodger?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Hester, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Wie kan me precies uitleggen wat de verschillen zijn tussen de lodger shelter, wrapper en bunker?

Ik ben eigenlijk op zoek naar eentje waar je de baby in kunt wikkelen, maar waar ook de riempjes van de maxi cosi door van die 'gleufjes' (net als in bijv de Bugaboo voetenzak) kunnen gaan zodat je de baby niet uit de doek hoeft te halen, maar lekker warm kunt overleggen van de auto in de wagen enz.

Wie helpt en heeft ervaring hiermee?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij kan alleen de Lodger Shelter gebruikt worden in de maxi cosi. Hier zitten gaatjes in waar de riempjes van de maxi cosi doorheen kunnen.

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    als ik jou was, zou ik gewoon in de winkel gaan kijken naar de verschillende modellen.

de shelter is een soort draagzak, die ook gordelgaten heeft (dus in maxicosi kan).

de wrapper is een wikkeldoek. ik vind die echt ideaal, en denk erover om er zelf wat gaatjes in de maken (ben redleijk handig), zodat die wel in de mc kan.

de bunker is een dubbele voetenzak, ook voor grotere kindjes. je kunt er 1 deel uithalen, zodat ie minder warm is. ik meen dat deze ook gordelgaten heeft voor de buggy. maar hij lijkt mij wat groot voor in de mc.

proberen in de babyzaak is denk ik het slimst. succes!

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb een bunker... zitten idd ook gordegaten in en hij kan ook in een maxi-cosi al zal die wat ruim zijn (maar beter te ruim dan te krap). Bestaat verder idd uit 2 delen. Je hebt de buitenkant die je dichtvouwt met klitteband en er is een binnenvoering die je dmv van houtjetouwtje kan vastmaken aan de binnekant zodat het nog warmer is.

5. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb een wrapper maar ik gebruik de maxi cosi echt alleen in de auto, kan 'm niet op de wagen bevestigen. En in de auto is het toch warm genoeg. Ik vind de wrapper wel ideaal voor in de wagen. Ze zijn zo heerlijk warm als ik ze er weer uit haal. Hoe koud het buiten ook is..

6. Hester

Hester Niet meer actief

Thanks, ik zal eens in de winkel gaan kijken naar de verschillende modellen.

Share This Page