wie weet dit!

Discussion in 'Zwangerschap' started by krulliewullie12, Aug 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik gisteren afspraak gemaakt bij de verloskundige ze vroeg hoelang ben je nu zwanger ik zei:4wken 5dgn toen zei ze ,oh dat is dus 5wk en 2dgn,weet iemand waarom zij n week langer telt als dat je hier op de site kan uitrekenen?volgens haar ben ik 1april2007 uitgeteld(nee geen GRAPJE hahah)en ik rekende hier uit 5april2007 rara!
    maar goed,ik mag 1sept2006 1ste echo en bloed prikken en 5sept2006 heb ik mn 1ste afspraak,heb er echt zin in,dan heb je zo van dr gaat nu echt iets gebeuren!

succes allemaal

groetjes krulliewullie :)

2. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Heb je wat om naar uit te kijken ;) die eerste echo is altijd leuk!

Geniet lekker van de zwangerschap!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    ik weet niet hoe VK dat doen ik sta daar ook 4 dagen eerder als bevallingsdatum terweil de echo een latere datum aangaf.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zou het ook niet weten,maar 5 april is een mooie datum hoor.. ben ik ook jarig :)

5. toi

toi Actief lid

Oct 12, 2005
    196
    0
    0
    Met de uitrekendatum van de Verloskundige en de echo's zit 6 dagen verschil in. Ik hou 12 augustus aan als leidraad en zij 6 augustus. De gyn houd zich ook aan de uitreken datum van de echo's. Maar ach we zien wel wanneer het zich aandient.

Groetjes toi

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ligt eraan hoe je cyclus was bij mij was die vrij onregelmatig, die dagen berekenen ze een gemiddelde van en tellen dat er bij op.
    Ik was 24 juni uitgerekend en had een cyclus van 33 dagen.
    Normaal is het 28 dagen dus die 5 verschil hebben ze erbij geteld.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik weet het niet maar wat zou kunnen is het volgende:

Als de eerste dag van je laatste menstruatie op bijv. een zaterdag was dan moet je uitgerekende datum OOK op een zaterdag zijn!!! Was het een maandag, dan op maandag enz...........

Misschien is dat de reden???

8. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    er mag een week verschil in zitten geloof ik. Maar de calculator van deze site geeft het wel goed aan toch???? Bij mij klopt het wel. 40 weken na mijn laatste menstruatie bij een cyclus van 29 dagen. en idd. op een donderdag.

En op de tweede echo gaf ie een week groter aan.

we zien het wel. Geloof dat het 10 tot 20 procent kans is dat het kindje op de uitgerekende datum geboren wordt.

Bij mij was het wel het geval volgens mijn moeder hahah best gaaf als je precies op die dag bevalt denk ik.

Share This Page