Goedemiddag allen Ik had even een vraagje aan iemand (zoals je in het onderwerp al kan lezen) met een bellenblaas en lineaal. Voor Jamila haar verjaardag willen we namelijk bellenblaas uitdelen maar dan ipv het etiketje wat er standaart om zit een foto van Jamila doen. Nu zit ik momenteel op werk waar ik dit uit zou kunnen printen (en de rest van de week vrij en tjha maandag gaat ze uitdelen dus daarom "moet" het eigenlijk vandaag geprint zijn) maar ik heb geen idee hoe groot zo een etiketje is.... Zou iemand dit voor mij op willen meten? Alvast heel erg bedankt!!!
en hier kun je het al in een voorgemaakt programmaatje doen... http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=2881
Allemaal tegelijk antwoord geven ook hé... hahahahahaha (zat hier serieus met een meetlat alles op te meten hahahahahahahaha)
Hahaha bedankt allemaal voor jullie reactie!! Heb niet verder gezocht dan mijn neus lang was :s Sorry Minyaweth voor het meet werk
Das idd wel een leuk idee... Ik zit me suf te bedenken wat Jelle moet trakteren op het kdv als hij 2 word... Ik heb ook nog eens het probleem dat het allemaal kindjes van verschillende leeftijden zijn... Maar goed, dan gaan de kleintjes ook maar aan de bellenblaas...