Bij KV gaan de Predictor ovutesten uit het assortiment. Bij meerdere KV's heb ik gezien dat ze in het afgeprijsde vak liggen voor E 10. En het mooie is dat ze bij onze (misschien ook bij alle KV's) nu 1 + 1 gratis zijn. Dus 2 pakjes Predictor ovutesten voor E 10.
ook ik doe niet mee aan de predictor ovutesten...veelste veel slechte dingen over gehoord helaas. voor meiden waarbij ze wel goed werken, zou ik zeggen KOPEN!
deze test mensen blij maakt met een posi test en later blijkt gewoon ongi en voor veeel is dat een grote teleurstelling voor al voor mij ik hoop al 11 jaar op een wonder er zijn veel topics daar over
maar even een vraagje.. een test zegt toch alleen positief als je zwanger bent?? misschien dat hij bij de andere ook positief teste alleen een vroge MK..? of is dat niet mogelijk? ik dacht altijd dat deze test heel duur was en je er heel veeel hcg voor nodig had..
Ow jammer zeg . Ik dacht dat het wel bij alle KV's zou zijn want ik heb er nu al bij 3 verschillende filialen gezien, dat ze eruit gaan.
Nope, de ene heeft alleen de zwangerschapstesten, voor de volle prijs en de andere had wel ovutesten en die waren niet in de aanbieding