Hoi modjes, Ik zag dat jullie een online collectebus hebben geopend om de Serious Request van 3fm te steunen. Josien had een link in het SR topic geplaatst. Ik vind het een super goed initiatief en ik heb dan ook al mijn donatie gedaan, maar misschien is het een goed idee om er een apart topic ofzo voor te openen, want nu wordt de link denk ik vaak over het hoofd gezien. En we zouden zoveel op kunnen halen met al die leden hier op zp. gr. mermaid
Ja zoiets inderdaad. Nu zijn er volgens mij nog maar 3 donaties gedaan ofzo. En we hebben zoveel leden!
Hoi hoi, Nou... hier ook al een extra topic, dus aandacht is er volgens mij wel voor. Hier nog een keer de link dan: https://www.komzelfinactie.nl/Site/Pages/CollectionBox/View.aspx?ID=2303 Een mededeling bovenin kan ik zelf niet plaatsen en ik weet ook niet of dat veel meerwaarde nog heeft. Dit topic verdient een plekje bovenaan in ieder geval . Groetjes, Josien
Ik heb gedoneerd maar het bedrag staat er nog niet bij. Hoe lang duurt dat? Ik heb wel een bevestiging van 3fm gehad.
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de site, want stond het gedoneerde bedrag eerst op 60,-- nu staat ie nog maar op 45,-- en is er 1 donateur weggevallen....Vreemd!
Dat is het belangrijkste! En volgens mij is het ook wel enorm druk daar met donaties, wat alleen maar een goed teken is natuurlijk .
Het is niet veel maar wel iets, En verder ben ik zelf ook vrijwilliger van het Rode Kruis dus ik probeer zo ook mijn steentje bij te dragen.