wie weet dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce26, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo ik zal eerst me verhaal even uitleggen
    ik was na 2 miskramen gehad te hebben vorige maand weer begonnen met de pil die ben ik een x aantal keer vergeten ook in de 1ste week
    nu moest ik de 27ste ongi worden,
    sinds de 27 ste heb ik 5 dagen licht bloedverlies gehad roze van kleur en alleen met afvegen verder niks normaal ben ik het zwaar donkerrood met stolsels buikkrampen enz.
    ik ben missenlijk ongeloofelijk moe me borsten jeuken tepelhof is gevoelig soms pijnlijk als je draan zit brok in me keel en duizelig
    maar de test die ik heb gedaan van mat care zei negatief de 2de die ik vandaag heb gedaan kwam een soort 2de lijntje maar was wit grijs van kleur en heb het idee dat ie voorgedrukt is zou ik evengoed zwanger kunnen zijn?

met me dochter teste ik pas na 2 weken overtijd licht positief en was daarvoor ook ongi geweest maar weet niet meer of dat het zelfde was als nu.

bedankt alvast groetjes

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geen idee. Als je een grijs lijntje hebt, zou het kunnen dat je zwanger bent, maar weinig hcg in je bloed hebt. Ook heb ik wel eens gelezen dat er ook nog een lijntje kan verschijnen door een miskraam. Hcg kan volgens mij 8 weken in het bloed blijven. Ik denk dat je nog even moet afwachten en anders even langs de huisarts.
    Succes!

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    even een aanvulling de miskraam heb ik 4 maanden terug gehad en in 2005 ook een miskraam

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Zou nog even wachten met testen om je een eventuele teleurstelling te besparen....

Maar duim wel voor je

5. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    even afwachten zou ik zeggen... succes

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dank jullie wel en moet zeggen dat ik sinds vanmorgen echt flink beroerd ben spuug me eigen leeg met me oudste dochter was ik ook nog eerst ongi geweest (weet alleen niet meer of dat lichtroze verlies as en hoe het er toen uitzag) en heb toen licht posi getest toen ik al 6 weken zwanger was en met me jongste was ik op 30 april nog ongi 2 weken later test gedaan en heel verrast toen die test posi was dus wie weet ik hoop het groetjes

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hcg verdubbelt zich om de twee dagen, dus nog even afwachten.... en dan nog een keer testen. Aan je beschrijving te zien, zou het best kunnen.

8. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Nou weet ik niet of ik het goed begrijp, maar je bent weer met de pil begonnen? Daardoor zou je misschien wel een hele andere menstruatie kunnen krijgen. Misschien even afwachten en over een tijdje opnieuw testen.

Groetjes Druppie

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ik was net weer met de pil begonnen idd maar ben van de hele strip ongeveer 11 pillen vergeten en kreeg daarna dus dat licht roze met afvegen alleen verder niks maar we zien wel ik hoop toch dat het zo mag zijn en de reden dat ik weer met de pil begonnen was was omdat ik me lichaam wat rust wilde geven na de miskramen
    groetjes

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    en met me jongste was ik ook aan de pil maar ja toch raakte ik zwanger van haar en 2 weken na me ongi van toen teste ik positief aan de ene kant hoop ik dat ik zwanger ben en de andere kant stel dat ik zwanger zou zijn ben ik bang dat het mis zou gaan maar dat heeft iedereen wel denk ik groetjes

Deel Deze Pagina