Hallo! Rick is komende donderdag voor het laatst op zijn groep bij het KDV, vanaf volgende week donderdag gaat hij naar de groep voor kindjes vanaf 3,5. Het KDV werkt verder met verticale groepen en hij gaat dus al ruim 3 jaar naar zijn huidige groep. 1 van de leidsters staat er ook zo'n beetje sinds die tijd. Wat zouden jullie doen? Trakteren of niet? En eventueel iets voor de leidster(s)? Alvast bedankt!
toen mijn meiden binnen het zelfde kinderdagverblijf van groep wisselden heb ik ze niet laten trakteren, wel uiteraard op de verjaardagen en het vertrek van het kinderdagverblijf.
ik denk dat ik het wel zou doen, al is het maar voor je zoontje zelf. Dan wordt het overgaan voor hem toch wat duidelijker.
hier is het eigenlijk een gewoonte om wel te trakteren. Onze dame gaat volgende week naar de volgende groep en gaat zakjes knijpfruit trakteren - met een kaartje + fotootje (weten de ouders ook van wie het komt ) en tekst: Ik knijp er tussenuit... zal vast al vrij vaak getrakteerd zijn, maar aangezien onze dame zelf ook dol is op zakjes knijpfruit en het nog een redelijk gezond en betaalbaar kadootje is , vind ik het wel gewoon leuk om te doen.
ik denk dat Rick het ook wel leuk zou vinden om te trakteren. Maar volgens mij houdt zijn vaste leidster niet zo van snoep. Is een flesje doucheschuim of zo raar om te geven?
Toen mijn zoontje naar de peutergroep ging, had hij een traktatie voor de kindjes (peperkoekjes van Sesamstraat) en voor de groep/leidsters hadden we een leuk voorleesboekje. Vonden ze erg leuk, een blijvend kadootje!
wat ook altijd leuk te geven is. is een boek voor op de groep. dan iets kleins lekkers er bij en ze hebben een super dag hun boek wordt voor gelezen en ze eten er wat lekkers bij. (ben zelf wel van de gezonden dingen) en in het boek dan een afscheids stukje van je zoon met bv een foto. en voor de juffies iets van lekkers voor te eten of douchen is nooit weg. zou alleen even na vragen fo ze het aan mogen nemen. weer namelijk (als leidster) dat er nieuw regels zijn omtrend het aan nemen van giften. en dit is landelijk (weet alleen niet of iedereen hier mee werkt)