Wie heeft ook zo'n lange menstruatie :?:

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo meiden,

misschien worden jullie wel gek van mij met al die vragen over dat vloeien, maar ik kan jullie vertellen dat ik er ook gek van wordt.
    Ik wil gaag nog een keer van anderen vernemen of iemand ooit ook eens zo'n last heeft gehad van het lange vloeien.
    Na mijn MK, vloei ik nu gemiddeld 12 a 14 dagen per maand, soms meer.
    Mijn gevoel zegt gewoon dat dit niet goed is.
    Is er iemand die dit herkent.
    Misschien meiden die al bij vruchtbaarheidsbehandelingen zitten :(:
    Ik zoek denk ik herkenning en als dat er niet is, ben ik er gewoon heilig van overtuigd dat ik de gyn moet gaan bellen.

Sorry, dat ik jullie er misschien weer mee lastig val, (al sinds mei), maar ik heb toch nog even een bevestiging nodig dat het goed is als ik de gyn ga bellen.

Groetjes Hope

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hoi hoi...

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar,

Voordat ik begon met de pil vloeide ikzelf ook 2 weken lang, dan 2 weken niks en toen weer 2 weken ongi. Dit was zo erg dat ik er gewoon ziek van was, daarom ben ik toendertijd ook begonnen met de pil. Nu ben ik gestopt met de pil en ik ben benieuwd of ik dat weer krijg. Ik hoop het niet... Verder heeft een tante van mij hier ook last van, dus het zit in de familie...

Maar zou dat lange vloeien iets te maken hebben met je vruchtbaarheid... ik hoop het niet want als dat weer terugkomt en het heeft te maken met vruchtbaar zijn maakt dit me toch wel een beetje bang...

Liefs jollie

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Jollie,

bedankt dat je reageert, echt fijn.
    Ik hoop idd ook voor jou dat het niet weer begint, dat lange vloeien.
    Bij mij was dit dus voorheen niet, maar is dit pas begonnen na de MK,vandaar dat ik ook denk, dat er sindsdien iets mis is.

Andere meiden, graag ook jullie reacties, dat stel ik erg op prijs.

Groetjes Hope

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieverd, je moet de gyn bellen!
    Liefs, mussie

5. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Dat raad ik ook aan even naar de gyn of de huisarts, als je eigen gevoel al zegt dat er iets niet klopt, zou ik zeker gaan. Het gevoel heb je niet zomaar denk ik altijd.
    het kan ook zijn dat je hormonen eerst even op regel moeten komen maar toch, 12 dagen ongesteld, oi.

Ik ben gemiddeld 8tot9 dagen en dat vind ik al veel te lang..

iig sterkte,
    Liefs Marieke

iig geval veel sterkte

6. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Ik heb de laatste keer zo'n 6/7 dagen gevloeid (aan het einde bruine afscheiding), dat vond ik ook al aan de lange kant.. Ik zou ook contact zoeken met je gyneacoloog of huisarts. Die kan je veel meer vertellen, ook of het te maken heeft met de miskraam ofzo.

Succes en sterkte!

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Laatste keer ongesteldheid van 21 dagen! :evil:

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie reacties, ik ben nu echt overgehaald om te bellen.
    Ik doe het gewoon.
    Ben al zo vaak bij gyn en HA geweest voor dit probleem en steeds wordt gezegd dat het de nasleep kan zijn van de MK.
    Nou, ik heb er nu genoeg van.
    Hoop dat als ik morgen bel dat ik snel terecht kan.

@Jake, das wel erg lang 21 dagen, maar ik zie dat jij wel al in de MMM zit, dus normaal zal het bij jou ook wel niet zijn?

Meiden succes met alles en bedankt voor jullie steun.

Liefs Hope

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hay..

voordat ik aan de pil ging was ik ook tussen de 14 en de 16 dagen ven de maand ongesteld.. en ben nu ruim een jaar van de pil af en mijn eigen mensturatie is nog niet terug gekeerd... bij mij was er dus wel iets mis.. PCO.. De gyno zei tegen mij doordat ik voor de pil ook al geen "normale" menstruatie had, dit een symptoom kon wezen van mijn PCO....

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nee, Hope, dat klopt. Ik moest het gewoon even inhalen (ik was het tenslotte al een kleine 3 maanden niet geweest) :rolleyes: . Toch heb ik het wel even na laten kijken en alles was goed.

Bel je gynaecoloog maar op, dan ben je die onzekerheid kwijt!

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Lieverd bellen die handel! dan is dat ook beter voor je zelf en je gemoeds rust he. Veel succes en een knuf jennie72

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Joyce, wat vervelend voor je. Van dit soort verhalen wordt ik natuurlijk niet blij, maar dan moet ik er maar niet naar vragen toch? ;)
    Ergens is er toch die angst dat er iets met mij aan de hand is.

Nou meiden, ik heb vandaag de gyn gebeld voor een afspraak en ik mag 23 januari al terecht.
    Geweldig, ik had al gerekend op februari.
    Ik voel me echt een stuk rustiger nu ik weet wanneer ik kan gaan.

Ik houdt jullie wel op de hoogte, liefs Hope

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat je al zo snel terecht kunt meis. Hoop dat de gyn je gerust kan stellen!

14. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Elvira,
    ja idd te gek zo snel.
    Maar het rare is dat er ook een soort angst is van: waar lijd dit naar toe? wat volgt er nog, nadat ik deze stap heb gezet?
    Maar goed, we nemen alles maar op z`n tijd en zien wel.

Ik heb de 1e stap gezet, nu mag de gyn z`n werk doen, waar hij ook voor betaald wordt, hihihi

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0

Deel Deze Pagina