Zo raar. Donderdag 12 mei ben ik ongesteld geworden. Ik was net gestopt met de pil, dit was de 1e cyclus. De bloeding begon na 27 dagen, dus heel netjes. Echt heel heftig was de bloeding niet, maar het was toch echt een ongesteldheid. Maandag was de laatste dag. Dinsdagochtend "rommelde" het nog een beetje maar de rest van de dag en gisteren was ik "schoon". Gisteravond toen ik op mijn werk naar de wc ging was er niks aan de hand, maar toen ik gisteravond laat naar de wc ging zag ik ineens allemaal helder rood bloed. Ik heb echt zitten kijken. Dat heb ik nog nooit gehad. Omdat ik nog wat zwanegrschapstestjes had liggen heb ik er 1 gedaan. De urine was vrij licht van kleur en ik zag alleen maar een controlestreep. Dezelfde test gaf vanmorgen een heel vaag 2e (indroog) streepje. Ik heb eigenlijk alleen maar indroger als ik echt zwanger ben dus voor de zekerheid nog een testje gedaan. Binnen 10 minuten een vaag 2e streepje. En weer Er lag ook nog een digitale test, dus ja, dan die ook maar doen. Er stond ZWANGER. Ik ben helemaal in de war. Heb gelijk de ha gebelt. Ik kan zo een labbriefje ophalen en bloed laten prikken om te kijken of er verhoogd hcg in mijn bloed zit. Dat kan bijna niet anders want die digitale testen hebben volgens mij wat meer nodig dan "gewone" testen. Ben benieuwd wat de uitslag is. Op dit moment verlies ik nog steeds iets bloed. We wachten af.....
ik denk dat je dan inderdaad wel zwanger bent. hopelijk gaat het nog steeds goed omdat je wel bloed verliest... ik ga duimen!
Spannend!! Ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt, al heeft die digitale test inderdaad wat meer nodig en zal je dus echt wel zwanger zijn!
Ik heb vanmorgen gelijk bloed laten prikken. Na het weekend kan ik bellen voor de uitslag. Tot die tijd moeten we dus gewoon afwachten. Het bloedverlies is nagenoeg weg. Alleen nog wat bij het afvegen, en dan niet meer helderrood. Ik sta nog steeds te trillen, dit had ik totaal niet verwacht.
Oh Lotte wat spannend. Heel goed dat je meteen de HA inschakelt. Ik heb om precies dezelfde reden (bloedverlies) in februari een test gedaan om uit te sluiten dat ik zwanger was. Maar ik was het wel! Bij mij is het bloeden niet gestopt, werd uiteindelijk een mk. Dat het bij jou wel is gestopt is volgens mij goed nieuws. Ik duim voor je!
Wat goed meid je bent gewoon zwanger! Ik had bij mijn zoontje ook bloedverlies, een beetje bij afvegen en wat oud(bruin) verlies maar was dus echt zwanger!
Het rood is hier ook inderdaad bruin gewoden, met soms wat sliertjes. Om mezelf een teleurstelling te besparen denk ik steeds dat er een zwangerschap geweest is, maar dat het mis is gegaan. Leuk dat wachten.....NOT
Een voorzichtige gefeliciteerd, dat verwacht je echt niet haha.. Ik hoop dat het bloedverlies niets betekend en je een voorspoedige zwangerschap hebt!
heb vanmorgen contact gehad met de assistente van de ha. De uitslag van het bloedonderzoek was al binnen...........positief! Mijn hcg waarde was 58. Mag komende week nog een keer laten prikken om te kijken of het gestegen is. Ik wil dit weekend sowieso zelf nog een test doen om te kijken of de teststreep duidelijker is geworden.
Vandaag op advies van de ha weer een testje gedaan. De teststreep was duidelijker dan die van donderdag. Volgens mij moet ik er toch maar aan gaan wennen dat ik weer zwanger ben
Ik kon het niet laten, heb vandaag een test met indicator gedaan. Zwanger 2-3. Donderdag was het 1-2. Er wordt dus meer hcg aangemaakt. Morgen ga ik bij de ha een nieuw labbriefje halen en dan ga ik woensdag laten prikken. Ben benieuwd wat de waarden dan zijn.
Heb vanmorgen weer bloed laten prikken. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Eigenlijk ben ik best bang dat het hcg w gestegen is maar niet genoeg ofzo. Aan de andere kant vraag ik me af waarom ik me zorgen maak. De testen worden steeds duidelijker en ik heb het idee dat ik ook wat kwaaltjes begin te krijgen. Maar dat bloedverlies zit me niet lekker..... Morgen maar m
oeps drukte per ongeluk op verzenden en kan op mijn mobiel de tekst niet aanpassen. Maar wat ik wilde zeggen. Morgen de uitslag maar even afwachten en dan overleggen hoe nu verder. Gewoon naar de vk of misschien eerst naar de gyn voor een echo ofzo.
Even voor de geïnteresseerden, ik heb de uitslag van de bloedtest. Volgens de vk was mijn waarde flink gestegen. Van 85 naar 456. Ik heb nu een afspraak staan bij de vk en ik ga dese week een afspraak maken voor een vroege echo (rond 8 weken). Normaal maken ze hier de eerste echo rond de 12e week. Wordt vervolgd