klein "propje" oud bloed 3 dagen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther15, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hallo lieve dames.

Ik heb even jullie ervaring nodig.

Om te beginnen : ik ben dus Esther, wij hebben een zoontje van 18 maanden en doen goed onze best voor een broertje/zusje.

Sinds de bevalling ben ik nooit meer aan de pil o.i.d. gegaan. We laten de natuur gaan hoe ze het wil om het zo maar te zeggen.
    Aangezien het bij ons zoontje 17 maanden duurde voor ik aantelde, proberen we het nu zo ontspannen mogelijk te houden.

Nu heb ik voor de eerste keer in mijn leven net een oud bruine bloed "prop" verloren. Was niet echt groot en was vermengd met wat slijm.
    Hmmmm, klinkt smakelijk......Ook heb ik een zeurend gevoel in onderbuik.

Ik zit pas 3 of 4 dagen na mijn ei (ik temperatuur en kan ei voelen) en ik ben dus echt niet in de veronderstelling dat ik zwanger ben.
    Maar heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik heb dit zowel voor als na mijn zwangerschap echt gewoon nog nooit gehad.
    Mijn cyclus ligt zo tussen de 29 en uiterlijk 34 dagen en aangezien ik pas op dag 20 zit lijkt het me te vroeg voor een eventuele innesteling.

Maar misschien dat een van jullie dit ook eens is gebeurd en hier wat duidelijkheid over heeft.

Alvast hartelijk bedankt dames.

xxx

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nooit van gehoord, en meegemaakt.
    Misschien gewoon nog wat oud bloed.
    Je kan ook even de dokter bellen en het hem even vragen.
    Of even googelen.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je voor je reactie.

Wil niet gelijk de dokter bellen, misschien blijft het hierbij en krijg ik toch te horen dat ik even moet wachten....

Ik heb me inmiddels wat af gegoogeld (schrijf je dat zo??:))
    Meerdere berichten die ik vind gaan echt over een bloeding, of pas vanaf dag 9.
    Echter er was er eentje die ik vond (weet echt niet meer waar, maar was medische site) en daar zeiden ze dat je ook heel soms een hele vroege innesteling kan hebben. Blijkt bij sommige vrouwen voor te komen, dus vanaf dag 3.
    Maar ja dat zal wel niet lijkt me zo........we wachten weer af......

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Miss tip. Als ik ongestelt ben geweest gebruik ik altijd de intieme douche van lactacyd. Daarme spoel je als t ware je van binnen leeg, vaak komt er dan ook oude 'rommel' mee waardoor ik niet daagen daarna ook nog eens voor n verassing (of teleursteling) kom te staan. En wel lekker fris !

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi piri piri,

Die heb ik al vaker gebruikt, maar kan daar niet zo goed tegen (krijg er jeuk van). Maar ik zit inmiddels op dag 20 van mijn cyclus dus bloed van menstruatie zal toch wel niet??
    Ik heb dit echt gewoon letterlijk nog nooit gehad, niet met pil en niet zonder pil, niet tijden en niet na de zwangerschap.......

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Verder nooit iemand zoiets meegemaakt? Bloed/slijmpropje 3 a 4 dagen na ei???

xxx

7. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Esther,
    Mijn naam is Sarah en wij zijn sinds begin 2008 aan het proberen zwanger te worden en zit al een tijd in de medische molen (ondanks niets aan de hand met ons, gelukkig). Ik zit nu tussen behandelingen in en natuurlijk blijven we het in de tussentijd zelf ook proberen.

Nu is het volgende gebeurt: ik heb dinsdagavond laat mijn eisprong gehad en donderdagavond had ik heel licht bloedverlies, beetje lichtrood/rozig en een klein inlegkruisje voldeed. Absoluut geen menstruatiebloeding want dat ziet er bij mij wel iest heftiger uit, sorry voor het niet nuanceren!!!!;)
    Omdat ik had gelezen dat jij er al wat over had uitgezocht hoopte ik dat jij me misschien hier wat over kan vertellen. Zou dit bv zo vroeg al een innestelingbloeding kunnen zijn??Alvast heel erg bedankt.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Saar,

Nee helaas, ik ben er nog steeds niet achter.
    Ik heb het proberen te vinden op internet, maar de berichten die ik vind zijn nogal tegenstrijdig.
    De een zegt dat het goed met een innesteling (of zelfs de bevruchting, wat dus eerder gebeurd) te maken kan hebben, de ander zegt dat dat veel te vroeg is.....
    Maar ik had ook niet hoe jij het had. Ik verloor echt zo'n slijm propje met bloed erin. Of bloed met slijm erin, dat kan natuurlijk ook.
    (ik ben net zo slecht in nuanceren blijkbaar.....:D)

Ik denk dat er helaas maar 1 ding op zit en dat is wachten......gedver...

Ik duim in ieder geval voor je en ben wel blij om te horen dat alle uitslagen in het ziekenhuis goed waren!!

Succes ermee!!!

xxxx

9. Saar78

Saar78 Lid

18 sep 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Esther,
    dank je wel voor je reactie.
    Het is inderdaad weeeeeeer een kwestie van afwachten.
    Ik heb nl. zelfs gister 't ziekenhuis gebeld en gesproken met een verpleegkundige van de poli. En zij zegt "nou meis, het kan 2 dingen betekenen, of het is een beetje bloed van je ei die gesprongen is, dat geeft wel eens bloedverlies (dat zou dan de eerste keer in mijn leven zijn), of het is een innestelingbloeding.
    Maar ik kom er pas rond 18/19 oktober achter wat het echt is..........
    Ook jij veel sterkte komende tijd en laten we hopen dat het is wat we heeeeeel graag willen dat het is...................:):):):)

Deel Deze Pagina