Hallo allemaal, kent iemand van jullie dit? Ik heb last van veel pijn onder mijn borst, aan de bovenkant van mijn buik. Het zit net waar je bh zit, en het steekt konstant maar alleen aan de rechterkant. het voeld alsof er een stok tussen is gestoken tussen je buik en je borst. Wie herkend dit? Ik heb het sinds deze week en ben 35 weken zwanger. Groetjes Susan
Heb hier ook last van! Ook als ik lang geeoon zit gaat het na een tijdje zo drukken.. Alsof je bekneld zit ofzo.. Maarja... Alles word natuurlijk aan de kant gedrukt voor je beeb... Dus denk dt we maar gewoon moeten wachten tot het vanzelf over gaat... Soms merk ik ook dat het erger word als de kleine man aan het schuiven is... Hij zit dan als het ware ook echt onder mn ribben! Maar het is zeker heeeeeel vervelend af en toe!
Ik heb het ook gehad, maar bij mij kwam dat door een te hoge bloeddruk. Net of er een riem om de bovenkant van mijn buik werd getrokken. Zal het maar goed in de gaten houden als ik jou was
ik heb dat bij de vorige zwangerschap ook gehad, ook aan de rechterkant onder m'n borst. Ook was het soms wat gevoelloos, alsof ik daar een verdoving had gehad net als bij de tandarts zeg maar. Ben er nooit achter gekomen wat het nou was helaas.
Met deze klacht ben ik ook "ingestuurd" op verdenking van zwangerschapsvergiftiging. Dus houd het echt goed in de gaten en bel anders voor de zekerheid gewoon de VK even en laat de boel controleren!
is het niet gewoon indalen? Ik heb het ook gehad. Het kan ook zijn dat je kleintje gewoon ff in de zeg zit dat heb ik regelmatig en het is me toch irritant
ik heb het ook, het scheelt al een hoop als ik mij BH uit doe. en beetje hangend zitten, dus niet te recht, want dan steekt haar kont bijna door mijn ribben
Jah hoor, hier ook dit kan met zwangerschapsvergiftiging te maken hebben maar 9 van de 10x is het niets zoals bij mij . Alle 3 de zwangerschappen had ik.er last van heel vervelend!
heel herkenbaar. hier bij de eerste en nu bij de tweede deze klacht. Kindje ligt in stuit en ik ben klein dus daardoor voel je de druk. Als je niet achter op je rug klachten hebt.. (dat kunnen je nieren zijn) dan is het volgens de VK van het ZH gewoon een beetje ruimte gebrek/druk op je spieren en ribben.. tja zwangerschapskwaal dus! Bij mij helpt het om op mijn zij te gaan liggen zodat ik ruimte creeer. Suc6 met de pijn/vervelende druk!
Ook hier heeeeel herkenbaar. Heb er sinds 26 weken last van. Is haar kontje tegen mn ribben. Nu is ze aan het indalen en is de druk wat minder maar het voelt nog steeds beurs aan. Heb het ook alleen maar aan de rechterkant. Heb/had verder geen klachten zoals hoge bloeddruk of vocht vasthouden of iets anders dat met galstenen of zwangerschapsvergiftiging te maken kan hebben. Heb wel voor de zekerheid mn urine op eiwitten laten checken. Met liggen op bed ging de pijn vaak over.....
Yep, hier t zelfde......auw! Hier helpt alleen als ik mijn bh uit doe of n compres onder de rand van mijn bh doe, dat haalt de druk wat weg. Hier komt ook door de uk, die maakt gretig gebruik van de ruimte in mijn buik......heb ook heel veel vruchtwater. Succes!