Dag Dames, wij willen met z'n tjes weg met de kerst, liefst in nederland of belgië. Ik denk aan een leuke stad,waar we wat dingen kunnen bekijken en lekker uit eten. Wie heeft een leuke tip? Alvast bedankt
Valkenburg! Absoluut mijn favoriet! Het is helemaal in kerstsfeer, een soort levensecht kerstdorp Er zijn twee grotten waar er nu leuke kerstmarkten zijn en je zit ook zo in Maastricht, wat ook weer helemaal leuk is! Genoeg etenstentjes in Valkenburg zelf, maar je zou dus dan ook naar Maastricht kunnen uitwijken Wat het ook wordt, veel plezier alvast
Gent! Erg mooie stad, niet al te ver weg, veel te zien, leuke mensen lopen er rond, leuke cafeetjes en restaurantjes! En ik denk erg romantisch zo rond de kerst!
ja Gent en Valkenburg, absoluut favoriet hier helemaal met kerst, Zooooo Gezellig dat je er spontaan gelukkig van wordt
Gent en Valkenburg lijken mij ook leuk. Heb zelf wel eens in Zeeland en Texel gezeten en heb me uitstekend vermaakt met de niks met kerst om me heen ... had er die jaren gewoon ff geen zin in. Nu wel ... dus hoe meer lichtjes hoe mooier!!!
Absoluut Gent!!! Zó mooi, knus en gezellig. Met mooie rondvaarten, kerstmarkten, winkels, museum SMAK, eettentjes en inimini bioscoop! Echt doen!! Oja, en superleuke bed and breakfasts om te logeren!
In Belgie is er heel veel dicht 1ste kerst zou ik wel even rekening mee houden Valkenburg is erg leuk! Vorig jaar ook een nachtje geweest