wie weet dit??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanmimi, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ondanks dat dit ons 2e kindje is, heb ik toch wat vraagjes.
    Onze meid is nu bijna 11 weken oud, en altijd al wat aan het rommelen geweest met haar voeding. Nu op advies van KA overgestapt op pepti voeding en dat gaat wel wat beter, maar toch een paar dingen waar ik mee zit. Ze drinkt eigenlijk met moeite haar 5 flessen leeg (165ml) en af en toe ook erg onrustig als ze in bed ligt. Er is ook geen regelmaat in te krijgen, eerst sliep ze door, maar nu met andere voeding heeft ze 's nachts altijd nog een fles.
    Nu mijn vraag wat was jullie schema ongeveer met deze leeftijd? Qua flessen en slapen?
    En weet iemand waarom je de flesvoeding geen 2e keer warm mag maken? Ik merk dat ze het laatste beetje vaak laat staan (50 a 60ml) terwijl ze in gedrag nog wel laat zien honger te hebben, de fles weigert ze toch, naar mijn idee omdat die koud is, als ik hem soms wel eens warm maak dan drinkt ze hem nog gewoon leeg:(

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Onze kleine vent heeft toen hij 10 weken was een nachtje in het ziekenhuis gelegen... Vond daar de fles maar niks en die werd dus gewoon opnieuw warm gemaakt! Dus waarom dat thuis niet mag... geen idee.. Gewoon doen! :D

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat opnieuw warm maken heeft volgens mij iets te maken met het verbranden van de voedingsstoffen? Maar weet het niet zeker hoor. Ik heb een zoon van ruim 10 weken en zo ziet ons schema er momenteel ongeveer uit.

6.00 u wakker, broek verschonen, 1e fles 180/6
    6.45 u terug naar bed
    9.30 u opstaan, in bad en aankleden
    10.00 u 2e fles 180/6
    10.30 u spelen in de box
    tussen 11.15 en 12.00 uur weer naar bed en dan is het afwachten hoe lang hij slaapt. Dat is dan ergens tussen 13.00 en 14.00 uur
    13.00/14.00 uur uit bed, broek verschonen, 3e fles 180/6
    14.30 u weer spelen in de box totdat hij dat zat is en daarna ga ik meestal met hem wandelen omdat hij dan met geen mogelijkheid meer het bed in te krijgen is.
    17.00/17.30 u 4e fles 180/6
    18.00 u naar bed
    21.30 u wakker maken voor de laatste en 5e fles 180/6

Op zich een vrij lekker schema dus. Heeft wel even geduurd. Een paar weken geleden huilde hij echt alleen maar en wilde helemaal niet meer na bed na de 1e fles, dus ik boek vooruitgang moet ik zeggen :D

Deel Deze Pagina