Cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door Saarr, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Iemand die dit dieet momenteel volgt?

Aub geen reacties over dat het een crash dieet is, ik ben er namelijk na mijn eerste zwangerschap ook mee afgevallen en het is er af gebleven;)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

wat is dit voor dieet wil namelijk afvallen

3. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Eiwit dieet (shakes) Google het anders even

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Sinds 1 september bezig en al 9,5 kilo afgevallen, ik heb nog 37,5 kilo te gaan. Ik heb in ieder geval geen honger en nog niets gezondigd. En ja het is een crashdieet maar net zoals bij ieder dieet als je daarna je eetgewoontes niet aanpast heb je de kilo's er zo weer bij en om dat te voorkomen doe je een goede af- en opbouwfase. De huisarts staat trouwens achter mij en ik moet iedere maand ook bij haar op controle.

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb t ook gedaan! Veel mee afgevallen, naderhand jammer genoeg alles weer terug! Als ik ze ruik of zie die shakes draait mn maag de rondte in.. bleghh!

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ben er16 kilo mee afgevallen :D jaar later nog alles af. Neem soms nog wel eens een shake als ontbijt. Makkelijk voor in de auto, heerlijk.

7. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Hier ook positief. ben er 13 kilo mee afgevallen, en nu, een half jaar verder, nog geen grammetje aangekomen.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat ik me dan afvraag: hoeveel kost zoiets wel niet?
    En kan je dan niet b.v de shakes van weightcare ofzo nemen, dat is denk ik goedkoper of niet?

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    50 euro per week en daar zit een consult/begeleiding bij voor wegen, meten en vragen. Ik heb een hele attente consulente die ook nog wel eens belt of mailt om te vragen hoe het gaat. Verder heb je trouwens geen boodschappen nodig, ja misschien wat thee die je lekker vindt.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja dat kan prima hoor, ik heb ook Cambridge gedaan. Vond de shakes echt vies. Die van weigtcare zijn 18 euro per blik. Ook kun je via de bodyenfitshop shakes bestellen, zijn ook eiwit shakes. Smaken ook goed.

Als je het een beetje zelf kunt doen zou ik dat zeker doen, scheelt je een hoop geld. 50 euro per week is veel geld, dus als je echt wilt zou ik er zelf voor gaan

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik deed de 800 variant, dat is met 1 gewone maaltijd.
    Dat was trouwens 30 euro in de week.
    Maar ja ik kon het niet goed. Deed toch te weinig opletten met eten 's avonds e.d. En niet afwegen. Dus ja het werkte bij mij niet.
    ben er mee gestopt.

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Was 17kilo in 7 weken afgevallen, makkelijk vol te houden helaas kreeg ik last van mijn galblaas. Daarom meteen moeten stoppen van de artsen.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik ben er ook zeer positief over. 40 kilo mee afgevallen en is er nog af. Maar ik ben een snoepkont dus ik heb zo af en toe weer een weekje met shakes en zo blijf ik op gewicht.

Maar succes. En blijf volhouden en denk aan de kilo's die er af vliegen als je vol blijft houden.
    Wat mij hielp is andere dingen gaan doen als ik lekkere trek had.

Deel Deze Pagina