The killing room is het niet. Bedankt voor t helpen zoeken! De film waar ik het over heb speelt zich af op verschillend etages. En er komen geesten in voor.
Iedere keer als mijn zwager erover begint slaap ik nachten slecht omdat ik dan zit te bedenken wat de titel van de film nou is...
Ja dat ken ik! Je verhaal klinkt bekend mr ik ben zo slecht in namen van films, zal mijn vriend eens vragen als ie straks thuis komt, die weet er veel meer van!
Hee, ik lees nu dat het inderdaad toch Psycho was.! Is jaaaren geleden dat ik hem gezien heb, maar weet nog dat ik m ook heel spannend vond destijds... Alleen het rattengif kan ik me nog steeds niet herinneren, de clou van de film was toch juist dat de oude vrouw al helemaal niet meer in leven was..? De jonge dames werden vermoord, het leek dat het de oude vrouw was, maar eigenlijk was het haar zoon met een pruik... Of zit ik er nu helemaal naast.??
hij komt mij bekend voor...maar dat is weer een andere film die trouwens ook retegoed is! moeten ze ook elkaar vermoorden, degene die overblijft verlaat het huis met een koffer met inhoud en is vrij man...helaas komt die vrouw die overblijft in een kamer waar meerdere winnaars zitten en begint het weer opnieuw! (dat is het einde ) Dacht dat je deze bedoelde maar nee geen ziekenhuis en een karretje.... babyr issie goed? kom ik ook ff kijken...zal ik popcorn meenemen the hills have eyers is ook zo eng brrr vies bah ieuwwww
Hmmm nu weet ik t niet meer hahaha Il weet echt zeker dat er rattengif in voor kwam. Ook is psycho in zwart wit? En dat was die film die ik gezien heb niet, die was kleur.
Klinkt goed Rica! Kom is ff op die naam haha wil hem zien! En kom maar hoor, organiseren we een horrorfilm avondje hihi. Hills have eyes idd ook gruwelijke film. Net als saw
Komt me zo bekent voor maar komt gewoon niet op de naam he :x ik blijf nog ff door denken. Spit denk ik ff de zolder uit, daar hebben we wel 100 horrorfilms liggen daar ligt hij volgens mij tussen....
is het misschien the house on the haunted hill?? alleen is het verhaal wel een beetje anders mijn man is een horror fanaat maar hij kent het verhaal niet helemaal . maar lijkt hier het meeste op even youtube en laat maar even weten of dit hem is
hills have eyes! iehhll bah...net zo iets als saw. ook zo iets smerigs blijf er naar kijken terwijl ik het zo ranzig vind haha. ik blijf even lezen, die in het ziekenhuis klinkt spannend haha