Vorige week ben ik bevallen en heb ik 3 hechtingen gekregen in mijn linker lip. Hier heb ik nog geen eens zoveel last van, maar waar ik wel heel veel last van heb is mijn linker bil. Toen net moest ik naar het toilet voor een grote boodschap en toen leek het net of er nog wat moest komen, maar dat wilde niet. Ik keek in de spiegel en het leek net alsof mijn anus er dan wat uit komt. Herkend iemand dit? En kan mijn pijnlijke bil hiermee te maken hebben? Ik schrok er eigenlijk een beetje van....
Ik denk dat dat aambeien zijn, die kunnen ontstaan bij het persen tijdens de bevalling. Is niets ernstigs, maar kan wel pijnlijk zijn. Al denk ik niet dat dat te maken heeft met de pijn in je bil.
Klinkt idd als aambeien. Dat kan wel doortrekken naar je bil. Laat er anders even een dokter naar kijken. Ze hebben goed spul hiervoor!
Het kan een inwendige aambei zijn die mee naar buiten perst. Laat er inderdaad even de huisarts of vk naar kijken..
Klinkt als aambeien.. Maar het kan een een soort van verzakking zijn van je anus waardoor dan een beetje darm naarbuiten kan komen. Ik zou er echt even naar laten kijken.. Koop een tube curanol, kijk of het helpt.